مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: پاسدار در هر جا حضور پیدا می‌کند چه ملبس باشد و چه نباشد باید سلوک و رفتارش نمایان گر هویتش باشد.
کد خبر: ۹۱۲۴۸۰۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی در نشست صمیمی با پایوران و کارکنان سپاه امام رضا(ع) و رده‌های مستقر در مشهد اظهار داشت امسال اعیاد ماه رجب مقارن با حلول سال شمسی شد و ما در ابتدای سال جدید شاهد نزول برکات و رحمت الهی شدیم و این مشکلاتی که با وقوع سیل برای برخی از مدم عزیز کشورمان پیش آمد معلول عدم آمادگی‌ها بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که مطلع آن انسان شدن است، گفت: انبیاء مامور به اخلاق مداری بودند و رسول مکرم اسلام (ص) نیز فرمودند بعثت من برای تکمیل اخلاق بود لذا پاسداران که تمام افتخار و هویتشان ماخوذ از حرکت در مسیر امام حسین (ع) است و راه سید الشهداء(ع) را ادامه می دهند در این موضوع باید هم در بین خودشان و هم در جامعه اهتمام مناسب و اصلی را داشته باشند.
 
وی ادامه داد: پاسداران باید در درون خود با صفا و بااخلاق و گشاده رو و نرم‌خو باشند باید و در برون هم منادی آن باشند پاسدار در هر جا حضور پیدا می‌کند چه ملبس باشد و چه نباشد باید سلوک و رفتارش نمایان گر هویتش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ابراز کرد: امروز در جامعه ما می‌بینید که سپاه و دیگر نیرو‌های نظامی به همان شکلی که در دفاع از مرز به میدان آمدند و کار‌های بزرگی انجام دادند در جنگ نرم نیز موفق عمل کردند و اینجاست که ضرورت حضور نیرو‌های انقلابی خودش را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: سپاه در اوج آمادگی خویش به سر می‌برد  و انسجام درونی این نهاد انقلابی قابل تحسین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها