مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو در آیین بزرگداشت زادروز امام حسین(ع) وروز پاسدار، با بیان اینکه نهراسیدن از عده و عده دشمن از درس های مکتب امام حسین(ع) است، ایشان را الگوی تمامی انسان های آزاده و طالب حق و حقیت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۸۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رشیدی افزود: ملت قهرمان ایران در طول این چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با الهام از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ عزت اسلامی در مقابل دشمنان گفت: یکی دیگر از درس هایی که امام حسین(ع) آموخت، حفظ عزت و کرامت انسانی است که پاسداران انقلاب اسلامی عزت و کرامت خودشان را با هیچ چیز عوض نمی کنند.

حجت الاسلام رشیدی در ادامه با اشاره به سیل های اخیر در مناطقی از کشورمان اظهارداشت: در آغازین روزهای سال 1398 شاهد بارندگی های شدیدی بودیم که باعث به وجود آمدن سیل و به تبع آن خساراتی به برخی از استان های کشورمان شد ولی ملت بزرگ و ایثارگر ایران در کمک رسانی به سیل زدگان صحنه های ماندگاری را خلق کردند واین بواسطه وجود روحیه ایثار واز خود گذشتگی است که در مردم وجود دارد.

ارسال نظرات