خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین 
سرهنگ طاهرخانی گفت: ماموریت سپاه صرفا نظامی بودن نیست بلکه پاسداری از امنیت و دستاوردهای انقلاب وظیفه ذاتی ما می باشد و هرزمان که کشور تهدید شود سپاه، مقتدرانه حضور می یابد و با اذن فرمانده کل قوا، با قدرت وظیفه خود را انجام می دهد
کد خبر: ۹۱۲۴۷۸۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت سوم شعبان روز پاسدار و به منظور ارائه گزارش عملکرد سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خدمت رسانی به مناطق سیل زده استان گلستان و لرستان، نشست خبری با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده و سرهنگ محرمعلی والدی معان اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید بیان کرد: امسال با تدابیر رهبری، بنام سال رونق تولید نامگذاری شده که امیدواریم همه دستگاهها، با تعامل و عملیاتی کردن این شعار، بتوانند جهت معیشت و مشکلات اقتصای و تولید، اقدامات لازم را اجرا نمایند.

وی با اشاره به ایام شعبانیه و نامگذاری روز پاسدار گفت: سوم شعبان مقارن با میلاد امام حسین(ع)، به نام روز پاسدار نامگذاری شده که که ما پاسداران به لحاظ این اتفاق فرخنده به خود می بالیم. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار کرد: اقدامات مجموعه سپاه استان قزوین، برای کمک رسانی به استانهای سیل زده، همزمان با کمک رسانی سایر استانها آغاز شد و بلافاصله با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به این مناطق، امدادرسانی آغاز شد و اکیپی از مجموعه سپاه با حضور پاسداران در استان گلستان حضور یافتند. 

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین نیز دارای بارش های با حجم زیاد بود، دچار این آسیب شد و بلافاصله با حکم  فرماندهی استان، اکیپهای سپاه در مناطق آسیب خیز استان حضور یافتند و معاونت فنی مهندسی سپاه، با حضو در این مناطق، با همکاری سایر دستگاهها و استانداری، توانست خسارت این سیل را به حداقل رساند. اما بعد از این مرحله، کمکهای سخت افزاری و نرم افزاری سپاه استان، به مناطق آسیب دیده لرستان انجام شد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به شیطنتهای معاندین در فضای مجازی اضافه کرد: ماموریت سپاه صرفا نظامی بودن نیست بلکه پاسداری از امنیت و دستاوردهای انقلاب وظیفه ذاتی ما می باشد و هرزمان که کشور تهدید شود سپاه، مقتدرانه حضور می یابد و با اذن فرمانده کل قوا، با قدرت وظیفه خود را انجام می دهد.

1010/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها