بوشهر- فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر از ارسال اولین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان شهرستان دیر به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۷۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، فرمانده سپاه سیدالشهداء علیه السلام شهرستان دیر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: اولین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان شهرستان دیر به مناطق سیل زده ارسال شد .

سرهنگ عیسی داوریان اذعان نمود : با توجه به وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور و نیاز هموطنان به کمک‌های نقدی و غیر نقدی ، بسیجیان شهرستان دیر با کمک هایشان به یاری مردم سیل زده شتافتند .

فرمانده سپاه دیر افزود : این کمک ها شامل کمک های نقدی به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین کمک های غیر نقدی شامل ( مواد غذایی ، پوشاک ، آب معدنی و ... ) که به این مناطق ارسال شد.

سرهنگ داوریان در ادامه از نحوه جمع آوری کمک ها در مرحله دوم خبر داد و گفت ؛ مردم شهرستان دیر میتوانند با مراجعه به پایگاه های مقاومت ، حوزه های مقاومت و ناحیه مقاومت کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دهند .

این مقام مسئول در پایان افزود : بزودی بسیجیان داوطلب در قالب گروههای جهادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد .انتهای خبر./.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها