رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و به منظور کمک به سیل‌زدگان، ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج به روی صحنه می‌روند.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۷۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
امین مرادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، با اشاره به حادثه سیل در استان‌های مختلف کشور از جمله، مازندران، فارس، لرستان، خوزستان و ایلام با تقدیر از مشارکت گسترده هنرمندان استان کردستان در کمک به مردم آسیب‌دیده سیل در مناطق مختلف کشور، اظهار کرد: هنرمندان استان کردستان همگام با دیگر مردم استان در برای کمک به آلام آسیب‌دیدگان این حادثه طبیعی و جبران بخشی از آسیب‌های وارد شده به هموطنان وارد عرصه کمک‌رسانی شده‌اند و اقدامات بسیار خوبی را هم به انجام رسانده‌اند.

وی گفت: حراج آثار هنرمندان تجسمی استان و اختصاص تمامی درآمد‌های حاصله به سیل‌زدگان در کنار کمک‌های مادی و معنوی دیگر بخشی از اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به خسارت‌های شدید سیل به زیرساخت‌های این مناطق و همچنین ساکنین مناطق سیل‌زده، گفت: حوزه هنری حسب وظیفه در سراسر کشور در بخش‌های مختلف هنری آماده دریافت کمک‌های هنرمندان است و در این مرحله که نیاز به تأمین مایحتاج و کمک به جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از سیل وجود دارد به طرق مختلف به کمک خواهد آمد.

مرادی با اشاره به استان کردستان به عنوان قطب موسیقی کشور و مرجعیت و تأثیرگذاری هنرمندان متعهد این عرصه تصریح نمود: ارکستر فیلارمونیک کردستان به عنوان یکی از گروه‌های بزرگ موسیقی ارکسترال کشور به رهبری استاد مهدی احمدی آمادگی خود را برای اجرای موسیقی به خوانندگی هنرمندان عادل نادری و داریوش گودرزی را در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج اعلام نموده است که ان‌شاءالله در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرای این گروه را که تمامی عایدات آن به سیل‌زدگان کشور اختصاص خواهد یافت را شاهد خواهیم بود.

وی با دعوت از مردم استان کردستان علی‌الخصوص خیرین برای شرکت و همراهی با این ارکستر گفت: در این برنامه علاوه بر اختصاص تمامی درآمد ناشی از فروش بلیت این کنسرت در مراسم گلریزان دیگر کمک‌های مردمی نیز جمع آوری و به صورت مستقیم در جهت جبران بخشی از خسارت‌های وارده به مردم مناطق سیل‌زده علی‌الخصوص در لرستان و خوزستان اختصاص خواهد یافت.

مرادی گفت:: زمان دقیق اجرای ارکستر تا پایان این هفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات