کاروان امکانات مهندسی ، خدماتی، پزشکی و درمانی از استان چهارمحال و بختیاری عازم منطقه سیل زده خوزستان شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۷۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار مهران مرادی در حاشیه اعزام کاروان امدادی به خوزستان، گفت: در راستای کمک به مردم عزیز استان خوزستان، امروز اولین کاروان شامل خودروها و تجهیزات مهندسی، خدماتی، پزشکی و درمانی و بخشی از خودروهای عملیاتی اعزام گردید.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مُعین شهرستان شوشتر می باشد و امروز اقلامی همچون؛ پتو، البسه و بخشی از مواد غذایی برای استقرار موکب قمربنی هاشم علیه السلام در شوشتر ارسال می شود تا ان شاءالله طبخ غذا برای سیل زدگان را شروع نمایند.

وی ادامه داد: ادوات مهندسی مانند؛ بیل مکانیکی، لودر، بیل بکو، تانکر آب، جرثقیل، نانوایی سیار، حمام و سرویس های بهداشتی سیار نیز همراه این کاروان عازم شهرستان شوشتر استان خوزستان می شود.

مرادی گفت: هیئت اعزامی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به شهرستان شوشتر، تا زمانی که مردم عزیز منطقه نیاز داشته باشند در آن محل مستقر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:  آنچه که نیاز مردم عزیز مناطق سیل زده می باشد عبارتند از؛ چادر- پتو-چراغ والر-پنکه دستی –کلمن آب- موکت –ظرف آب 20لیتری –جلیقه نجات – بیل – چکمه – لجن کش – قایق-اقلام بهداشتی – پوشک بچه – سرویس های بهداشتی و حمام سیار – لوازم آشپزخانه – نانوایی –برنج -  قند – چای – خشکبار و ....) که مردم عزیز استانمان می توانند این اقلام را  به  نواحی سپاه در شهرستان ها ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استا  تحویل دهند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین شماره حساب جهت کمک های نقدی عبارت است از :

شمارحساب بانک انصار:  1-5555555-43-1918

شماره کارت  بانک انصار:  6273811100110854

وی خاطرنشان کرد: کاروان های دیگری نیز در روزهای آینده عازم مناطق سیل زده(شوشتر) خوزستان خواهد شد.

گفتنی است: در اعزام این کاروان، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استان نیز حضور داشتند و سومین محموله کمک های مردم به سیل زدگان کوهرنگ نیز از سوی جمعیت هلال احمر به این شهرستان ارسال شد.

ارسال نظرات