گروه‌های جهادی اداره کل تبلیغات اسلامی، مسئولین و روحانیون استان کردستان به مناطق سیل زده اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۹۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: صبح روز ۱۸ فروردین ماه جاری نخستین گروه جهادی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای کمک‌سانی به مردم سیل‌زده پلدختر عازم این شهر شدند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل گروه‌های جهادی توسط این اداره‌کل از چند روز گذشته آغاز شد، افزود: نخستین گروه اعزامی به مناطق سیل‌زده متشکل از روحانیون مستقر است.


وی عنوان کرد: علاوه بر روحانیون مستقر، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی و کارشناس فناوری اطلاعات این اداره‌کل نیز به شهر پلدختر اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: در مرحله بعدی اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده، هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و مبشرین فرهنگی به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام کرمی همچنین با اعلام اینکه موسسات و خانه‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان و هیئات مذهبی استان کردستان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدیر و غیرنقدی مردم برای کمک به سیل‌زدگان هستند، اعلام کرد: این اقدام با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان انجام می‌شود.

وی نیاز کنونی مردم سیل‌زده را خوراک و پوشاک دانست و گفت: مردم نیک‌اندیش و خیری که قصد کمک به مردم این مناطق را دارند می‌توانند هر آنچه که در توان دارند را برای کمک به مردم سیل‌زده اهدا کنند.


گفتنی است، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز نخستین گروه جهادی این اداره‌کل برای کمک به سیل‌زدگان پلدختر را همراهی کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات