فرمانده سپاه شفت از کمک 230 میلیون ریالی مردم شهرستان شفت به سیل زدگان شمال کشور خبر داد
کد خبر: ۹۱۲۴۶۸۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
سرهنگ شهرام قاسمی ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد:کمکهای مردمی که توسط پایگاههای بسیج در سطح روستاها و شهرها از مردم عزیزشهرستان جمع آوری شده بود به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی با تشکر از مردم غیرتمند و فیهم و همیشه در صحنه شهرستان شفت  افزود: ارزش ریالی کمکهای مردمی شهرستان شفت به بیش از 230 میلیون ریال (23 میلیون تومان) می رسد.

فرمانده سپاه شفت بیان کرد: تاکنون مبلغی بالغ بر 3 میلیون تومان نیز از طریق کمکهای مردمی بصورت نقدی دریافت شده که در حسابهای اعلام شده سازمان بسیج واریز شده است.

وی در ادامه ، اقلام تلویزیون، گاز (رومیزی و فردار)، پتو، فرش و قالیچه، موکت، برنج، کنسرو ماهی و لوبیا، لباس، روغن خوراکی، حبوبات و سویا و ماکارونی، انواع لوازم بهداشتی و شوینده، کفش، روفرشی، پوشک بچه و آب معدنی کوچک و بزرگ را به مبلغ 190 میلیون ریال اقلام ارسال شده به سیل زدگان از طریق پایگاههای بسیج عنوان کرد.

سرهنگ قاسمی  با تاکید بر اینکه هنوز در ابتدا راه کمک رسانی هستیم گفت: انتظار داریم که مردم عزیز کمکهای انساندوستانه خود را به صورت نقدی و یا غیر نقدی به متولیان امر در بسیج ، هلال احمر  و کمیته امداد امام(ره) جهت تهیه اقلام ویژه و ضروری واریز و یا تحویل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات