فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نیروهای سپاه کردستان بازگشایی ۶۱ روستای کوهدشت شمالی لرستان را برعهده گرفته و تاکنون راه ارتباطی ۶ روستا را بازگشایی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۸۰
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار محمدحسین رجبی با اشاره به قطعی راه ارتباطی ۶۱ روستای لرستان در پی وقوع سیلاب اظهار داشت: نیرو‌های سپاه کردستان برای بازگشایی مسیر مناطق عشایری در کوهدشت شمالی مستقر شدند و این روستا‌ها را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه برخی از مناطق استان لرستان در محاصره سیل و مردم‌شان نیازمند کمک هستند و همین موضوع برای ما مهم و در اولویت است، افزود: پس از اطلاع از آسیب شدید ناشی از سیل به راه‌های عشایری کوهدشت شمالی، نیرو‌های سپاه کردستان به محل اعزام شدند تا مسیر بازگشایی و وصل شود.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: یگان‌های مهندسی و امدادی و ماشین‌الات سپاه در منطقه حضور و مشغول خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند و نیرو‌های سپاه کردستان تاکنون راه ارتباطی ۶ روستا را بازگشایی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آب سد سیمره کوهدشت جنوبی نیز بالا آمده و ۱۰ روستا را گرفتار کرده است، ادامه داد:، چون در حال حاضر این روستا‌ها کاملاً محاصره در آب هستند، دستگاه‌های مهندسی نمی‌توانند کاری انجام دهند و برای ترددات دنبال تهیه قایق هستیم.


سردار رجبی با بیان اینکه سپاه همه توان خود را برای کمک به سیل‌زدگان به کار گرفته است، گفت: نیرو‌های نظامی استان آمادگی همه جانبه دارند تا در عرصه‌های مختلف به کمک هم‌استانی‌هایمان بروند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: نیرو‌های سپاه کردستان با حضور در محل‌های آسیب‌دیده، مشغول امدادرسانی به سیل‌زدگان هستند و با بسیج امکانات برای امدادرسانی و رفع مشکلات و تأمین نیاز‌های مردم اقدام می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات