خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شوش دانیال علیه السلام؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از پیگری ها و اقدامات صورت گرفته در بحث سیلاب اخیر شهرستان شوش دانیال را به شرح زیر اعلام کرد؛
کد خبر: ۹۱۲۴۶۶۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

سروان پاسدار علیرضا ایمانی گفت؛ با توجه به مهم ترین نیاز امنیت در منطقه، تامین امنیت توسط ایجاد گشت های عملیاتی توسط معاونت عملیات این ناحیه صورت گرفت.

ایمانی در ادامه از اعزام کلیه گروه های جهادی ،حلقات صالحین ، کارکنان پایور و سرباز جهت همیاری و دلگرمی به اهالی منطقه اعزام و به مردم سیل زده شهرستان در کمک به تخلیه و انتقال آنها و اسکان در اردوگاه های از پیش تعیین شده شهرستان خبر داد .
فرمانده سپاه ناحیه شوش اظهار داشت که به دلیل نیاز اوقات فرهنگی از برگزاری انواع برنامه های فرهنگی و آموزشی در اردوگاه ها برای ساکنین سیل زده برگزار شد و مورد استقبال ساکنین واقع شد.

وی در ادامه شرح کرد با توجه به فرا رسیدن ایام مبعث اعلام کرد در اردوگاه سیل زدگان شهید حسن درویشی جشن مبعث برگزار گردید.

سروان ایمانی افزود یکی دیگر از اقدامات حضور در شورای بحران شهرستان شوش و شورای تامین و پیگری مطالبات اهالی روستائیان عزیز در این جلسات بود.

وی با بیان اینکه بازدید هوایی از مناطق شهرستان به همراه شورای تامین شهرستان صورت گرفته شد و از آخرین وضعیت مسیر سیلاب در شهرستان بازدید و تمهیدات لازم را بررسی و پیگیری کرد .
وی همچنان اظهار کرد با استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد و بسیج دانشجویی جهت خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان اعم از پخش میان وعده و پرس غدا های گرم و برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه های آموزشی در اردوگاه ها صورت گرفته است .
سروان ایمانی در ادامه بیان کرد اعلام وضعیت آمادگی کامل در ایام نوروز جهت رصد میدانی کلیه کارکنان از وضعیت شهرستان صورت گرفته است.

برادر پاسدار ایمانی افزود گروه های جهادی این ناحیه تعمیر جاده های مواصلاتی روستاها را انجام دادند .

ایمانی افزود تامین امنیت و گشت های عملیاتی در محور یادمان فتح المبین و فکه در شهرستان و مدیریت کامل یادمان های فتح المبین و فکه توسط این حوزه های مقاومت این ناحیه صورت گرفت است .

فرمانده سپاه ناحیه شوش در ادامه همچنین افزود اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیج حوزه خواهران این ناحیه در ایام نوروز و در اردوگاه های فعلی سیل زده ها فعال بوده و هست .

سروان پاسدار ایمانی شرح کرد سازماندهی کلیه گردان های بیت المقدس شهرستان جهت همکاری با مردم سیل زده و توزیع غذا و آب معدنی و ایجاد و ترمیم سیل بند در روستا ها و تامین امنیت در منطقه بود
وی افزود همچنین به سازماندهی گردان های امام حسین(ع)شهرستان جهت تخلیه،اسکان و پیگیری امورات اردوگاه های شهرستان اشاره کرد.
برادر ایمانی بیان کرد بکارگیری و سازماندهی شرکت اروندان متعلق به قرارگاه خاتم در تقسیم ماشین آلات سنگین این شرکت بر حسب شرایط مورد نیاز هر روستا و در خواست کامیون و نیسان از شهرستان های همجوار جهت انتقال وسایل مردم و هماهنگی و درخواست نیرو صورت گرفته است.

وی اظهار کرد که با توجه به نیاز قایق هایی جهت حمل لوازمات مردم از منطقه سوم دریایی سپاه بندر ماشهر درخواست شده است .
در ادامه سروان پاسدار ایمانی افزود پیگری مطالبات بهداشتی مردم روستا های سیل زده به ویژه در سطح اردوگاه شهید درویشی و اردوگاه آهودشت و ایجاد کمپ های بهداشتی و نصب سرویس های بهداشتی و حمام در اردوگاه صورت گرفت.
او همچنان گفت که ناحیه شوش یگان هماهنگ کننده بین ادارات ،مردم سیل زده و سایر نهاد های نظامی و مردمی است.

او در ادامه اظهار کرد با تهیه غدا های گرم و آب معدنی و پخش آن در بین اردوگاه ها و حمل آب قابل شرب توسط تانکر ها در بین روستاها و دو اردوگاه انجام گرفته است.

در پایان سروان پاسدار ایمانی افزود پیگیری ها لازم جهت تجهیزات مهندسی اعم از لودر،بلدیزر و گریدر از شهرهای همجوار صورت پذیرفته است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها