مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان تاکنون 216 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا به سیل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۱۷
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی ملک پور ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر بیان کرد: پویش مردمی کمک به سیل‌زدگان کشور با شعار «به نیکی سخت‌ها آسان شود» از ۵ فروردین‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز آغاز شده است.

وی عنوان داشت: مردم نیکوکار استان از روزهای نخست آغاز این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های مشخص شده از طرف کمیته امداد واریز و همچنین کمک‌های غیر نقدی را به 37 مرکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد استان تحویل داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: از مجموع 216 میلیون تومان کمک‌های مردم استان به سیل‌زدگان 38 میلیون تومان پول نقد و مابقی کمک‌های غیر نقدی شامل مواد غذایی و آب‌معدنی، فرش، پتو، اجاق‌گاز، کفش و البسه و سایر لوازم ضروری زندگی بوده که در کوتاه‌ترین زمان به دست آسیب‌دیدگان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

ارسال نظرات