خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند با تأکید بر نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران قبل، حین و پس از بحران، گفت: اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه کمک بسیار بزرگی برای مسئولین بود و این مهم باعث شد تا نقاط ضعفمان را بشناسیم.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۱۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه کمک بسیار بزرگی برای مسئولین در بحران بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به شرایط بحرانی روزهای گذشته در شهرستان نهاوند به سبب بارش باران سیل‌آسا و برف شدید، اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان نهاوند با توجه به هشدار هواشناسی و اعلام خارج شدن وضعیت آب و هوایی از حالت عادی از ساعت اولیه در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش اتلاف وقت به همه بخشداران در راستای تجهیز کردن بخش‌ها اختیار تام داده شد، گفت: در شهرستان علی‌رغم کمبود برخی امکانات و ماشین آلات، حدود ۳۰ دستگاه ادوات مکانیکی شامل گریدر، لودر، کفی و غیره برای مواجهه با بحران بکار گرفته شد.

فرماندار نهاوند با تأکید بر نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران قبل، حین و پس از بحران، افزود: اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه کمک بسیار بزرگی برای مسئولین بود و این مهم باعث شد تا نقاط ضعفمان را بشناسیم.

وی با بیان اینکه حین بحران گاز ۱۱ روستای شهرستان نهاوند به سبب برخورد گریدر اداره راه با لوله انتقال گاز قطع شد، به قطع برق ۵۵ روستا و اخلال در ارائه خدماتی چون تلفن سیار و ثابت و آب اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که با توجه به کمبود امکانات ادارات شهرستان تمام‌قد ایستادند و نگذاشتند مردم خاموشی را تحمل کنند.

ناصری با بیان اینکه به حمایت‌های استاندار و رسانه‌ها دلگرم هستیم و اطمینان داریم سهم شهرستان از اعتبارات بحران با توجه به خسارت‌ها ویژه در نظر گرفته خواهد شد، ابراز داشت: در حال حاضر با توجه به‌شدت بارش‌ها و جاری بودن سیلاب‌ها و روان آب‌ها در محورهای ارتباطی نهاوند از ادارات درخواست دارم که آمار نهایی خسارت اعلام نکنند چراکه ممکن است لحظه‌ای با بروز رانش زمین، ریزش کوه و غیره این مقدار افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات