خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از ارسال چهارمین محموله از کمک های مردمی این شهرستان به ارزش 13 میلیون تومان به مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۰۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

ارسال چهارمین محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زدهسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان در حاشیه ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده، بیان داشت: امروز باید هر چه در توان داریم برای کمک رسانی و خدمات دهی به مناطق سیل زده از خود نشان دهیم.

وی اظهار کرد: به همین منظور اقشار مختلف مردم در قالب گروه های جهادی و یا به صورت انفرادی کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به به پایگاه ها و حوزه های مقاومت تحویل دادند و هنوز هم دریافت این کمک ها با توجه به شرایط نامناسب مناطق سیل زده ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز چهارمین محموله از کمک های مردمی شامل 2 هزار و 400 بکس آب معدنی، دو هزار قرص نان، دو هزار قرص کلوچه، مقادیری کنسرو، البسه و نیز سیب زمینی و قند به ارزش 13 میلیون تومان بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

سیاهوشی تصریح کرد: در مجموع این چهار محموله کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و ارسال شده از سوی مردم عزیز تویسرکان، ارزشی معادل 70 میلیون تومان داشته است.

وی از همشهریان عزیز خواست: همچنان به ارائه کمک های خود اهتمام ویژه تری ببخشند، چرا که وضعیت سیل زدگان چندان مناسب نیست و چشم انتظار کمک های مردمی بیشتری هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات