فرمانده سپاه استان بوشهر: سپاه امام صادق (ع) با استفاده از همه ظرفیت‌ها در حال امدادرسانی است به هموطنان سیل زده در خوزستان در شهرستان باوی با جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر است.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق ع استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های استان بوشهر در امدادرسانی به مناطق سیل زده خوزستان، گفت: رخداد سیل در برخی استان‌های کشور بخصوص در استان خوزستان در روزهای اول سال ایجاد شد که برخی از هموطنان جان خود را از دست دادند و بر اساس وظیفه و ابلاغ فرماندهی کل سپاه؛ سپاه استان بوشهر به منطقه خوزستان اعزام شد.

رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق ع استان بوشهر با استفاده از همه ظرفیت‌ها در حال امدادرسانی است که بر اساس تقسیم‌بندی که انجام شده است شهرستان باوی با جمعیت بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر و ۵ روستا معین استان بوشهر شد.

امدادرسانی سپاه استان بوشهر به بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان سیل‌زده خوزستان+عکس

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: در حال حاضر به عنوان اولین اقدام قرارگاه تخصصی تشکیل شده و در گام اول آشپزخانه و نانوایی احداث شده است تا بتوانیم در این شرایط سخت غذای گرم و نان تازه برای سیل‌زدگان تأمین کنیم و روستاهایی که بیش از ۴ متر آب‌گرفتگی دارند با استفاده از قایق عملیات امدادرسانی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در بازدید میدانی که شخصاً انجام دادم در برخی از روستاها بیش از ۴ متر آب‌گرفتگی مشاهده شد که آن سیل بند ایجاد نشود قطعاً بحران جدی‌تر خواهد شد اما با استفاده از ماشین‌آلات سپاه امام صادق ع استان بوشهر فعالیت و به هم‌وطنان کمک خواهیم کرد و در حال حاضر ماشین‌آلات سپاه استان بوشهر پاسخ‌گو رفع مشکلات است.

امدادرسانی سپاه استان بوشهر به بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان سیل‌زده خوزستان+عکس

رزمجو ابراز کرد: در حال حاضر به مواد غذایی از قبیل مرغ، گوشت، برنج، آرد، حبوبات، کنسرو، گونی‌های پلاستیکی، پتو، پمپ‌های تخلیه آب، سرویس بهداشتی و حمام سیار از مهمترین نیازها است.

انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات
پر بیننده ها