فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن در نشست با خبرنگاران بسیج رسانه:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن با اشاره به ساخت ۸۰ مسکن محرومین گفت: محرومیت زدایی از مهم ترین برنامه های سپاه ناحیه فومن است.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۵۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، نشست هم اندیشی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن عصر امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول و اعضای بسیج رسانه این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن به بیان مقام رهبری در مورد رسانه که فرمودند، جاده رسانه در دنیا یک طرفه است اشاره و گفت: متاسفانه امروز ما‌ها مخاطب هستیم و بیشتر تاثیر می‌گیریم تا تاثیر بگذاریم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بیشتر دقت کنند و نکات ریز و ظریف را ببینند گفت: در مذاکرات هسته‌ای به چند خبرنگار ما اجازه مصاحبه با طرف مذاکره کننده داده شد.

سرهنگ جانباز با بیان اینکه غول رسانه در دنیا فقط برای شنیدن و دیده شدن دشمنان است گفت: مردم ایران شاید به برخی رسانه‌های خارجی دسترسی ندارند، ولی سرشان در گوشی است.

وی افزود: دشمن امروز در صدد تشکیل رسانه کوچک است و حتی برخی نمیدانند که در فضای دشمن کار می‌کنند و نمی‌دانند کجا‌ها این شبکه طراحی شده است.

سرهنگ جانباز کار رسانه و کار خبرنگاری را کار سخت و دشوار توام با عشق دانست و گفت: شما به عنوان بسیج خبرنگاران جمع شدید و من می‌خواهم بدانم شما به عنوان بسیج رسانه چه کاری می‌توانید و می‌خواهید انجام بدهید.

وی بسیج رسانه را یک بازوی اثر گذار و با کشش و ایجاد موج خواند و گفت: یکی از مهمترین راهبرد بسیج شهرستان که رسانه در آن نقش بازی می‌کند محرومیت زدایی است.

سرهنگ جانباز تلگرام را یک شبکه خواند و گفت: تلگرام قوانین کشور‌ها را رعایت و تبعیت نمی‌کند و در بسیاری از کشور‌ها از جمله ایران و حتی کشور سازنده تلگرام فیلتر است.

وی کمک بسیج رسانه را در عرصه محرومیت زدایی بسیار اثر گذار خواند و گفت: من از خبرنگاران شهرستان انتظار بازتاب مشکلات مردم می‌خواهم، زیرا مردم ایران و گیلان و فومن بهترین مردم دنیا هستند و احساس مسئولیت می‌کنند.

ایشان موضوع رسانه را در کمک رسانی عالی دانست و گفت: بر عکس رسانه در ایجاد یاس و ناامیدی نیز نقش بازی می‌کنند.

فرمانده سپاه فومن بیان کرد: از خبرنگاران شهرستان فومن انتظار کمک را دارم و باز نشر دست آورد‌های سپاه را در مسکن محرومان، تولید، اشتغال و … بیشتر ورود کنند.

وی از ساخت ۸۰ مسکن محرومین خبر داد و گفت: به زودی ۸۰ مسکن نیز آماده خواهد شد و این جدا از کار گروه‌های جهادی است که کار کردند و هیج جا مطرح نکردند.

سرهنگ جانباز به بیان رهبری که گفتند (کلید حل مشکلات کشور بسیج است) اشاره و افزود: منظور از بسیج ما نیستیم بلکه بسیج همگانی مردمی است.

ایشان در پایان ضمن تقدیر از اصحاب خبر و رسانه گفت: از شما انتظار نشر مشکلات مردم را دارم بدون اینکه نامی از مسئول یا مدیری بیاورید تا در سریعترین زمان مشکلات حل شود.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر فعالیت های رسانه ای در فضای مجازی بر محور دیدگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با خبرنگاران بسیج رسانه و تقدیر از سرکار خانم صفری مسئول بسیج رسانه ناحیه مقاومت سپاه فومن برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات