در نشست شورای اداری استان مرکزی مطرح شد؛

تاکید بر تلاش همه جانبه مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال/بسیج تمام امکانات استان برای کمک به سیل‌زدگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال نیاز است زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات مورد توجه ویژه دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اداری این استان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال نیاز است زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات مورد توجه ویژه دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

وی افزود: شورای اجتماعی کشور سال گذشته تشکیل و برنامه هایی برای افزایش نشاط اجتماعی در سال جاری به تصویب رسیده و اجرای این مصوبات در استان مرکزی باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با یادآوری نامگذاری امسال به عنوان سال «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه از نظر شرعی و قانونی برای تمامی مردم و مسئولان کشور الزام آور است و باید تمامی دستگاه های دولتی برنامه های عملیاتی برای تحقق این دستورات داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

بسیج تمام امکانات استان برای کمک به سیل‌زدگان

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: اعزام کمک های مردمی از این استان به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان از چند روز گذشته با اعزام نیروها و تجهیزات هلال احمر، بنیاد مسکن و سپاه روح الله آغاز شده است.

وی افزود: اکنون تمامی امکانات استان مرکزی برای کمک به مناطق سیل زده این استان ها بسیج شده و شناسایی نیازهای این مناطق و جمع آوری کمک ها با برنامه ریزی های انجام شده، در حال انجام است.

فرخی، توزیع هوشمندانه اقلام مورد نیاز مردم سیل زده این استان ها را از برنامه های مسئولان استان مرکزی عنوان و خاطرنشان کرد: توزیع هوشمندانه این نیازها در این مناطق با اعزام نیروهایی از استان انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار