خبرهای داغ:
فرمانده گردان 101 مطرح کرد؛

فعالیت‌های گردان 101 امام حسین در راستای خنثی کردن فعالیت‌های خصمانه دشمن

فرمانده گردان 101 امام حسین (ع) گفت:با توجه به فعالیت همه جانبه دشمن در رابطه با اشاعه فرهنگ غرب و دور کردن نوجوانان و جوانان از ارزش‌های انقلاب اسلامی اقداماتی را در جهت خنثی کردن این فعالیت‌ خصمانه انجام دهد.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۲۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روبط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) کلاس آموزشی سلاح و تیراندازی با شبیه‌ساز به همت گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) در مدارس شمال شرق شهر اصفهان برگزار شد.

سروان پاسدار روح اله عشور فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) با اشاره به برگزاری این دوره اظهار داشت: این دوره با هدف جذب و ترویج فرهنگ بسیج برگزار شد که با استقبال خوب و پرشور مربیان و دانش آموزان همراه بود.

وی تصریح کرد: این گردان در تلاش است با توجه به فعالیت همه جانبه دشمن در خصوص اشاعه فرهنگ غرب و دور کردن نوجوانان و جوانان از ارزش‌های انقلاب اسلامی اقداماتی را  در جهت خنثی کردن این فعالیت‌های خصمانه انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) فعالیت های گسترده‌ای را در راستای جذب، ساماندهی، به کارگیری و افزایش بصیرت نیروهای بسیجی با برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های آموزشی و عقیدتی انجام داده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار