سپاه ناحیه رضوانشهر درحالی‌که برای میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در تدارک برگزاری جشن بود، در اقدامی انسان‌دوستانه هزینه برگزاری جشن خود را به سیل‌زدگان اهدا کرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۲۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، با وقوع سیل ویرانگر که زمینه بی‌خانمانی و تحمیل ضرر و زیان مالی گسترده برای جمع کثیری از هم‌میهنان عزیز را ایجاد کرد، مردم خیر و انسان‌دوست جای‌جای استان‌ها به‌منظور حمایت از آسیب‌دیدگان آستین همت بالا زده و صحنه‌های درخشانی از مشارکت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

پاسداران سپاه رضوانشهر در تدارک مراسم روز پاسدار خود بودند، که تصمیم گرفتند با اهدای هزینه و هدایای روز پاسدار خود به آسیب‌دیدگان از سیل، در این کار خیرخواهانه قدم بردارند.

سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه رضوانشهر در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری بسیج در رضوانشهر گفت: با مشاهده خانواده‌هایی که با وقوع سیل خانه و زندگی خود را ازدست‌داده بودند و یا زوج‌های جوانی که زندگی خود را با امید و آرزو بنا نهاده و در اثر سیل آن را ازدست‌داده و با نگرانی به دوردست‌ها خیره مانده‌اند، با همکاران تصمیم گرفتیم با اقدامی خداپسندانه با اهدای هزینه جشن روز پاسدار به آسیب‌دیدگان از سیل، قدم کوچکی در این زمینه برداریم.

وی افزود: ما مخالف برگزاری جشن و شادی نیستیم اما در شرایطی قرار داشتیم که اختصاص هزینه جشن روز پاسدار به سیل‌زدگان، علاوه بر اینکه می‌توانست الگویی در مشارکت جوانان و بسیجیان در کارهای خیر و انسان‌دوستانه باشد، به‌عنوان هدیه کوچک می‌توانست زمینه خوشحالی چند خانواده سیل‌زده را فراهم نماید.

فرمانده سپاه رضوانشهر با بیان اینکه این تصمیم ما با استقبال همکاران ، خانواده آنها و جمع زیادی از دوستان روبرو شد، ادامه داد: تاکنون چند محموله کالاهای موردنیاز خانواده‌های سیل‌زده ارسال و توزیع‌شده و این اقدام تا اتمام هزینه‌های برآورد شده برای جشن روز پاسدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات