مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی:

سپاه؛ ستون خیمه انقلاب است

سرهنگ کریمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ستون استوار خیمه انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۲۴۵۰۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵

سرهنگ پاسدارغلامرضا کریمی مسئول حفظ آثار سپاه روح‌الله استان مرکزی در صدوبیست و هشتمین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به سیل های اخیر و وظیفه سپاه گفت: سپاه پاسداران به عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اتصال سپاه به بسیج و بدنه مردمی کشور افزود: بدین جهت سپاه پاسداران باید بار بسیاری از حوادث را به دوش بکشد و همانطور که می بینیم در سیل اخیر بیشتر خدمات رسانی ها با بسیج و سپاه است و این یک افتخار برای سپاه محسوب می شود.

وی با اشاره به برگزاری گنگره شهدای استان مرکزی عنوان کرد: متأسفانه هم اکنون مشکلات مالی یکی از مسائل مهم برگزاری کنگره و اجلاسیه ها است که برای رفع آن سعی داریم با جذب اعتبارات و مدیریت صحیح و بهینه فضای مالی این مشکل را برطرف کنیم.

وی با برشماری اقدامات موثری که در این راستا صورت گرفته است، بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های موجود و مدیریت های بهینه که در گذشته انجام شد، سعی کرده ایم که بسیاری از برنامه ها و فعالیت هایی که در دستگاه های مختلف تدوین شده بود در این قالب بگنجانیم.

وی با اشاره به فشردگی برنامه ها افزود: مدیریت صحیح در حوزه خرج کرد هزینه ها و برنامه ریزی برای عدم تداخل برنامه ها و استفاده صحیح از اقلام موجود باید در برنامه های پیش رو مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تداوم فعالیت های ستاد کنگره برای برگزاری کنگره دوم گفت: ۹۰ درصد کنگره‌های کشور پس از برگزاری اجلاسیه نهایی کار ستاد کنگره هم به پایان می رسد که طبق سیاست های ابلاغی سال 98 که با هدف جلوگیری از پایان فعالیت ها بعد از اجرای اجلاسیه های نهایی باید  استان هایی که کنگره شهدای خود را برگزار کرده اند آماده برگزاری دور دوم کنگره ها باشند.

وی 80 درصد فعالیت های اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزی را انجام شده دانست و اضافه کرد: برنامه های باقی مانده در این اجلاسیه مشکلی برای اصل کار ایجاد نمی کند و انتظار داریم اجلاسیه فرهنگیان یکی از برنامه های خوب و پر بار باشد.

وی با اشاره به اجلاسیه دانشجویی تصریح کرد: یکی از بهترین جاهایی که می‌توان کارهای فرهنگی خوب و مناسبی در رابطه با فرهنگ جهاد و شهادت انجام داد، دانشگاه است و باید توجه ویژه ای برای پای کار آوردن دانشجویان برای تأثیرگذاری بیشتر در کنگره انجام شود.

وی در پایان با ذکر تاریخ سه اجلاسیه پیش رو خاطرنشان کرد: اجلاسیه فرهنگیان و دانش آموزان در تاریخ ۳۰ خرداد و همچنین همایش تشکل‌های مردم‌نهاد در ۵ اردیبهشت‌ماه و در صورت موافقت فرماندهی سپاه روح‌الله اجلاسیه دانشجویی در مهرماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات