مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تأکید کرد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برای تبیین نقش امام خمینی(ره) و نقش مهندسی در دفاع مقدس چهل نشست تخصصی در سطح دانشگاه های استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۸۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مصطفی مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در در صدوبیست و هشتمین جلسه ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با اشاره به لزوم توجه بیشتر در اجلاسیه دانشجویی به بحث نشست های تخصصی گفت: آن چیزی که در این موضوع نیاز اصلی محسوب می شود، جریان سازی و گفتمان سازی لازم با محوریت تبیین نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس است که باید به آن بیشتر پرداخته شود.

وی تبیین نقش دفاع مقدس در دانشگاه ها را یک ضرورت دانست و افزود: در این زمینه با مجموعه 42 قدر سپاه و جهاد کشاورزی هماهنگی هایی انجام شده است که آنها هم اعلام آمادگی کرده اند  و باید این موضوع را در دانشگاه های فنی انجام دهیم.

مشایخی با اشاره به استفاده از اساتید برتر دانشگاه در این زمینه خاطرنشان کرد: لازم است که برای تبیین نقش امام و نقش مهندسی در دفاع مقدس چهل نشست تخصصی در سطح دانشگاه های استان انجام شود که برنامه ریزی ها برای تحقق این موضوعات باید صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات