در راستای تسریع روند کمک رسانی به سیل زدگان؛

ارسال کمک های نقدی از طریق شماره حساب

مردم دلسوز استان سمنان می توانند در راستای تسریع روند کمک رسانی به مردم سیل زده کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب و شماره کارت ارسال کنند
کد خبر: ۹۱۲۴۴۶۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
 حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سمنان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سال نو بیان کرد: همدلی و اتحاد ملت ایران همیشه و در تمام صحنه ها زبانزد بوده است؛ در حادثه اخیر که مردم مناطق زیادی از کشور را دچار سیل زدگی و آسیب کرد بار دیگر اتحاد ملت ایران به رخ دنیا و به ویژه دشمنان کشیده شد‌.
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان افزود: خوشبختانه از همان روز های ابتدایی مردم دلسوز استان سمنان اقدام به کمک کردند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دست نیازمندان سیل زده رساندند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی استان در راستای سهولت کار هم استانی ها و جلوگیری از هر گونه فرصت طلبی سوء استفاده گران شماره حساب بانک انصار به شماره ۲۳۱۰۴۲۱۶۴۸۶۴۵ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۱۰۵۶۴۰ به نام قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان را در اختیار مردم دلسوز و نوع دوست استان قرارداده است.
وی در خصوص نحوه تحویل کمک های غیرنقدی نیز اظهار کرد: مردم می توانند کمک های غیرنقدی نظیر پتو،آرد، نان خشک ،انواع کنسرو،آب معدنی،چکمه،چادر،پوشاک بچه،لوازم بهداشتی بانوان و... را در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار