خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه امام صادق اصفهان:
فرمانده ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : راهیان نور فرهنگ جهانی پیدا کرده است و مردم از اقصی نقاط جهان و ایران اسلامی به این سرزمین های مقدس مشرف می شوند.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۶۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده  ناحیه  امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و عنایات معظم له به موضوع راهیان نور و اینکه جوانان خصوصا نسل هایی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند به این سرزمین ها اعزام شوند این ناحیه بیش از 5000 نفر از شهروندان اصفهانی را به سوی سرزمین های نور اعزام کرده است.

مقواساز در ادامه افزود: بیش از 2000نفر از عزیزان بسیجی و اقشار در قالب 40 دستگاه اتوبوس به صورت کاروانی و بیش از 3000 نفر از شهروندان اصفهانی با خودروهای شخصی و به صورت خانوادگی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر اسکان داده شده اند.

وی تأکید کرد اکثر شرکت کنندگان در این اردوها برای بار اول از مناطق عملیاتی جنوب دیدن می کردند که با استقبال خوب جوانان مواجه گردید و تأثیر خوبی داشته است.

  فرمانده ی ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان خاطرنشان کرد مناطق عملیاتی مورد بازدید عبارت بودند  از: یادمان عملیات بیت المقدس، والفجر8،کربلای 5 و شلمچه ، مسجد جامع خرمشهر، موزه ی دفاع مقدس خرمشهر،آبادان و اروند، طلائیه ، هویزه، فتح المبین ،فکه و معراج الشهدای شهر اهواز.

وی در پایان گفت : تمامی کاروان ها روحانی و روایت گر دفاع مقدس داشته و محصولات فرهنگی دریافت کرده اند و مسابقات عکس و کتابخوانی و برنامه های فرهنگی دیگر اجرا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها