مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت : تا کنون یک تریلی شامل اقلام مختلف برای مردم استان گلستان اعزام داشته ایم و قریب ۱۶۰ میلیون تومان کمک نقدی برای کلیه استان های سیل زده جمع آوری کرده ایم  .
کد خبر: ۹۱۲۴۴۶۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص  کمک رسانی  به مناطق سیل زده  اظهار داشت : استان کرمان با توجه به مسافتی که با استان های سیل زده در کشور دارد تا کنون معین هیچ استانی نبوده است و دستور خاصی از طرف فرماندهی کل جهت اعزام نیرو و برنامه ها در این خصوص صورت نگرفته است .

حجت الله پاداش گفت : با تدابیر صورت گرفته و نظر مساعد بسیج سازندگی کشور در حوزه اعزام گروه های جهادی در روز پانزدهم فروردین ماه یک گروه جهادی ۱۰۰ نفره به منطقه لرستان اعزام داشته ایم .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله تصریح کرد : قریب ۱۳  دستگاه کف کش و حدود ۴۰ ابزار مورد نیاز سیل زدگان همراه این گروه جهادی اعزام داشته ایم و این گروه جهادی به صورت مجهز به استان لرستان اعزام شده است .

وی با بیان این که همراه این گروه جهادی یک ماشین نفربر ۹۱۱ نیز اعزام شده است ، ابراز داشت : اقلام خوراکی شامل کنسروجات ، آب معدنی ، روغن ، لباس گرم ، خرما و برنج مورد نیاز سیل زدگان تهیه شده است .

رئیس بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : تا کنون ۷ ماشین سنگین شامل ۲ اتوبوس ، ۱ کمپرسی و ۴ ماشین نفربر ۹۱۱ به همت لشکر۴۱ ثارالله و سپاه ثارالله استان به دو استان خوزستان و لرستان اعزام داشته ایم.

پاداش تشریح کرد : هم اکنون گروه های جهادی ، خیرین مردمی و فرماندهان سپاه شهرستانی برای اعزام آماده هستند و این اعزام ها به صورت خودجوش صورت گرفته است .

وی ضمن تشکر از فرماندهان نواحی ، بسیجیان و مردم استان که تا کنون کمک های خوبی انجام داده اند ؛ افزود : تا کنون یک تریلی شامل اقلام مختلف برای مردم استان گلستان اعزام داشته ایم و قریب ۱۶۰ میلیون تومان کمک نقدی برای کلیه استان های سیل زده جمع آوری کرده ایم  .

 

ارسال نظرات