مسئول قرارگاه امام رضا علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت:

لرستان را دریابیم/ اعزام دومین تیم کمک رسانی به لرستان

مسئول قرارگاه امام رضا علیه السلام چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم سیل زده پل دختر به کمک ما نیازمند هستند گفت: دومین‌ تیم کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستان اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۲۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رضا ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه مردم‌سیل زده لرستان شرایط خوبی ندارند و نیازمند کمکهای ما هستند.

وی با بیان اینکه نخستین تیم کمک رسانی قرارگاه امام رضا علیه السلام استان جمعه به یاری مردم لرستان شتافته است، عنوان کرد: تیم دوم جهت کمک به مناطق سیل زده پنج‌شنبه ۲۲ فروردین از استان اعزام‌ خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر فرد میتواند با کمترین کمک به یاری مردم‌سیل زده بشتابد و ما را در این کار خیر یاری کند گفت: مردم هم‌استانی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر قرارگاه امام رضا علیه السلام واقع در شهرکرد، خیابان‌ شریعتی، میدان قدس، مسجد نبی صلی الله علیه و آله و سلم تحویل دهند.

ابراهیمی از ثبت نام علاقمندان برای حضور در مناطق سیل زده و کمک رسانی به مردم عزیز این مناطق خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد علاقمند برای امداد رسانی در این مناطق جهت ثبت نام می‌توانند با شماره‌های تماس۰۹۱۳۸۸۲۰۵۶۶ و ۰۹۱۳۰۰۶۶۹۷۶ حاصل نمایید.

گفتنی است مهلت ثبت نام تا روز چهارشنبه ۲۱ فروردین ماه سال ۹۸ می‌باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار