خبرهای داغ:

اعزام جهادگران قمی به لرستان تا یک ماه آینده ادامه می‌یابد

مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم گفت: اولین اعزام گروه‌های جهادی استان قم روز گذشته با حضور حدود ۹۰ نفر از جهادگران صورت گرفت و تا یک ماه آینده نیز هر هفته اعزام خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۰۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جواد صالحی، مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم با اشاره به اینکه استان قم معین لرستان است، گفت: پس از آنکه این اتفاق ناگوار در لرستان افتاد، گروهی از جهادگران برای شناسایی به منطقه اعزام شدند و قرارگاه جهادی را در پلدختر ایجاد کردیم.

صالحی با بیان اینکه هر هفته یک گروه جهادی به پلدختر اعزام می‌شود، افزود: اولین گروه دیروز، ۱۶ فروردین متشکل از حدود ۹۰ نفر از جهادگران دانشجو و غیردانشجو به منطقه اعزام شدند و بنا داریم هر هفته همین تعداد از جهادگران را برای کمک به مردم اعزام کنیم.

مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم ادامه داد: همراه با گروهی که دیروز اعزام شد، تجهیزاتی مانند بیل، کلنگ، لجن کش و دیگر ابزار مورد نیاز برای پاکسازی خانه‌ها از گل را فرستادیم.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی جمع آوری شده در روز‌های گذشته نیز همراه با این گروه ارسال شده، افزود: این کمک‌ها به صورت نقدی و غیرنقدی و شامل کالا‌های مورد نیاز مانند تغذیه خشک، آب معدنی، پتو و البسه می‌شد که دومین بخش از این کمک‌ها امروز بعدظهر ارسال می‌شود.

صالحی گفت: فعلا برنامه‌ای برای کار فرهنگی نداریم و جهادگران به معضل اصلی منطقه یعنی لایروبی و تمیزکردن شهر می‌پردازند.

وی با بیان اینکه برای ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی نیز فراخوان‌هایی در سطح دانشگاه‌ها منتشر کرده ایم، افزود: با بازگشایی دانشگاه‌های استان، چادر‌ها و غرفه‌هایی برپا می‌کنیم و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانشجویان را جمع آوری خواهیم کرد.

مسئول جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی قم با بیان اینکه بنا داریم تا یک ماه هر هفته اعزام جهادگر به منطقه داشته باشیم، گفت: در این گروه‌ها علاوه بر دانشجویان، افراد متخصص در حوزه‌های مختلف نیز حضور دارند.
ارسال نظرات