مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد؛

کمک 500 میلیون ریالی بهزیستی زنجان به سیل زدگان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت : در راستای کمک های انسان دوستانه به هموطنان آسیب دیده از سیل در استان لرستان ، بهزیستی استان زنجان مبلغ 500 میلیون ریال کمک نقدی به حساب بهزیستی این استان واریز نمود.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۷۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛   محمد محمدی اظهار داشت :  سوانح طبیعی یکی از تهدیداتی است که کشورمان را فرا گرفته است و در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه ، بیشترین آسیب به افراد آسیب پذیر وجامعه هدف بهزیستی وارد می‌شود.

وی با تاکید بر نقش حمایت گری بهزیستی  تصریح نمود : بهزیستی  این آمادگی را در خود ایجاد نموده که در زمان بروز سوانح طبیعی و غیر طبیعی از مددجویان خود حفاظت نماید و یا با بهره گیری از تیم های محب در زمینه رفع آلام و مشکلات روحی عموم مردم الخصوص مددجویان بهزیستی اقدام نماید.

محمدی خاطرنشان کرد :پس از انتشار اخبار حوادث سیل استان گلستان و پیش بینی بارندگی در استان زنجان  ستاد مدیریت بحران بهزیستی در استان زنجان  جهت بازدید ،ارزیابی و ارائه تمهیدات لازم در مراکز نگهداری  معلولین ،سالمندان و کودکان تشکیل گردید.

وی با اشاره به این امر که  مراکز پیشگیری ،حمایتی  و توانبخشی درمعرض تهدید نیستند  اذعان داشت : با تشکیل کمیته مدیریت بحران  موارد مربوط به ایمنی مراکز اقامتی معتادین و دیگر مراکز شبانه روزی پس از بررسی مناسب ارزیابی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد : در راستای کمک های انسان دوستانه به هموطنان آسیب دیده از سیل در استان لرستان ، بهزیستی استان زنجان 50 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری و ارسال نموده است و تمامی مراکز دولتی تحت پوشش بهزیستی استان زنجان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همشهریان عزیز جهت ارسال به سیل زدگان استان لرستان می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار