خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان:
تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۷۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ار فلاورجان؛مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان درسال جدید به تبیین شعارسال 1398 پرداختند ومطالبی بیان نمود.

 حجت الاسلام علی رئیسیان تصریح کرد:مقام معظم رهبری امسال درپیام نوروزی خود این سال جدید را سال «رونق تولید».نامگذاری نمودند علت آن این است که امروز مشکل اساسی کشور،همچنان مشکل اقتصادی است؛ بخصوص دراین ماه‌های اخیر، مشکلات معیشتی مردم زیاد شد. بخشی از اینها مربوط است به مدیریّتهای نارسا در زمینه‌ی مسائل اقتصادی که اینها حتماً بایستی جبران بشود.

 رئیسیان درادامه افزود: مسئله‌ی فوری کشور و مسئله‌ی جدّی کشور و اولویّت کشور فعلاً مسئله‌ی «اقتصاد» است. در مسئله‌ی اقتصاد مسائلی که داریم زیاد است: بحث کاهش ارزش پول ملّی یک مسئله‌ی مهم است، بحث قدرت خرید مردم همین جور، بحث مشکل کارخانه‌جات و کم‌کاری و احیاناً تعطیل بعضی از کارخانه‌جات از این قبیل است. اینها مشکلات است. آنچه من مطالعه کردم و از نظر کارشناس‌ها استفاده کردم، کلید این همه، عبارت است از «توسعه‌ی تولید ملّی<<.

وی درادامه خاطرنشان کرد: تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءالله این معنا به صورت چشمگیری در کشور محسوس باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان درپایان افزود: اگر عوض اینکه اعتماد ما به کدخدا باشد ، به خداوند اعتماد کنیم خداهم نصرتش را شامل حال ما می کند. مسئله‌ی  واردات  بیرویه و بی منطق ضرر بزرگی است، خطر بزرگی است؛ مردم هم باید این را بدانند. از جمله‌ی چیزهائی که  باید مورد توجه قرار بگیرد، نوآوری کردن در همه‌ی  تولیدات به صورت پی درپی و لحاظ حس، یعنی اشباع حس زیبائی شناسی در مصرف‌کننده است که باید به آن توجه شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها