خبرهای داغ:
مسئول اردویی و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمهمسئول اردویی و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه
اردوی راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در ایام نوروز امسال برگزار گردید
کد خبر: ۹۱۲۴۳۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مسئول اردوی و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه طی گفتگو با خبرنگار بسیج از اعزام بیش از ۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
قربانی در این خصوص گفت: در ایام عید نوروز امسال ۱۰ دستگاه اتوبوس به صورت متمرکز از ناحیه اعزام شدند و ۱۰ دستگاه اتوبوس از دانشگاه مالک اشتر شاهین شهر، پالایشگاه و نیروگاه شهید منتظری اعزام شدند.
وی ادامه داد این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، اروند رود، فکه، شرهانی، فاو، نهر خین، فتح المبین، کانال کمیل وحنزله بازدید به عمل می‌آورند.

مسئول اردویی و راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور گفت:راهیان نور این بستر را درکشور فراهم می‌کند که مردم به خصوص نسل جوان با شهدا آشنا شوند و بتوانند در زندگی فردی و اجتماعی از شهدای گرانقدر الگو برداری کنند.
وی افزود: امسال در اردو‌های راهیان نور ناحیه شاهین شهر و میمه استقبال نوجوانان و جوانان چشمگیر یود و این نکته مهمی است و نشان دهنده این است که جوانان و نوجوانان ما پایبند و علاقمند به انقلاب و شهدا هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها