مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج):

شعبان ماه زینت دادن دل ها است

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه ماه رجب ماه غبار روبی دل است گفت : شعبان نیز ماه زینت دادن دل ها است.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۴۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در دیدار با کارکنان ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه ی شهدای گمنام این ستاد با بیان اینکه ماه رجب ماه غبار روبی دل است گفت : روزه ی ماه رجب گناهان گذشته و آینده ی انسان ها را می ریزد.
وی با بیان اینکه ماه شعبان نیز ماه آرایش و زینت کردن است افزود : شعبان ماهی است که باید دلهایمان را به صفات خوب زینت دهیم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه صدقه، روزه و ذکر استغفار نباید در ماه شعبان فراموش شود تصریح کرد : ماه رجب و شعبان ماه آمادگی برای ورود به ماه رمضان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه شروع سال 98 با نام مبارک حضرت علی (ع) بود گفت : خداوند همیشه مراقب و مطلع بر احوالات ما است.
وی با بیان اینکه به مقدار عمری که در پرونده ی ما انسان ها است به همان مقدار نیز روزی برای ما ثبت شده است افزود : رزق و روزی انسان ها دست خداوند است و ما نباید هرگز غصه ی روزی خود را بخوریم.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه پاسداری که نتواند از خود مراقبت کند نمی تواند از انقلاب دفاع و مراقبت کند گفت : قلب خانه خداوند است و ما نباید غیر از خدا را در قلب خود جا دهیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه پایان کار تمام انسان ها مرگ است تصریح کرد : ما باید با اعمال و رفتارمان خودمان را برای مرگ آماده کنیم.
وی با بیان اینکه مرگ پیر و جوان نمی شناسد گفت : ما باید خودمان را آماده کنیم که به بهترین مرگ بمیریم و بهترین مرگ شهادت است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری گفت : رونق تولید یکی از راه های برون رفت از مشکلات است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه یکی از برکات سال گذشته جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی بود افزود : در سال جدید همه باید توجه زیادی به گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار