خبرهای داغ:
مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) خرم آباد به عنوان قرارگاه کمک به سیل زدگان شهرهای استان لرستان انتخاب شده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۳۳۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت ) خرم آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد گفت: طلاب و اساتید این مدرسه با تمام توان در امداد رسانی به سیل زدگان آماده هستند و تا حل مشکلات مردم سیل زده شهرهای استان، در کنار آنها باقی خواهد ماند و امداد و خدمات رسانی های لازم را انجام خواهند داد .

حجت الاسلام حیدر دوستی فر با بیان اینکه مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) (سفیران هدایت )خرم آباد به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و بازار خرم آباد به عنوان «قرارگاه کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان لرستان» انتخاب شده است افزود: مردم نوع دوست استان و شهرستان خرم آباد کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در پایگاه این مدرسه جمع آوری و برای کمک به سیل زدگان توزیع می کنند .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت)خرم آباد با بیان اینکه طلاب و اساتید این مدرسه از همان روزهای نخست وقوع سیل به صورت خودجوش و مردمی به کمک و امداد رسانی به سیل زدگان شتافته اند، بیان داشت: طلاب و اساتید حوزه علمیه استان لرستان تا حل مشکلات مردم سیل زده در کنار آنها هستند و در لایه روبی،پاکسازی ،نوسازی، بهسازی و امداد و خدمات رسانی به آسیب دیدگان سیل آماده هستند .

وی با بیان اینکه طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد با حضور مستمر و جهادی خود در خدمات رسانی به مردم سیل زده شهرهای معمولان، پلدختر، چگنی، خرم آباد و ... تلاش می کنند، خاطر نشان کرد: طلاب و اساتید حوزه استان در تشویق و ترغیب مردم به جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان و همچمین توزیع اقلام مورد نیاز ببین مردم آسیب دیده از سیل نیز رسالت خود را انجام می دهند .

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) (سفیران هدایت) خرم آباد در پایان یادآور شد: طلاب و اساتید حوزه علمیه علاوه بر خدمات رسانی در خیابان ها و کوچه ها، برای مردم آسیب دیده از سیل نماز جماعت را نیز اقامه می کنند و پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم در زمینه های گوناگون هستند.

ارسال نظرات