آماده باش بخشداری قلعه نو برای مقابله با بحران های احتمالی؛
خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو به همراه تعدادی از پرسنل بخشداری به منظور آمادگی برای مدیریت بحران، در ایام تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی در محل کار خود حضور داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۶۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ با وجود تعطیلی رسمی ادارات، در راستای ادامه اقدامات پیشگیرانه، بخشداری قلعه نو در جهت افزایش ایمنی و حفظ آمادگی لازم در مواقع وقوع بحران با استفاده از ماشین آلات سنگین به لایروبی و پاکسازی رودخانه سرخه حصار و کانال های آب سطح بخش پرداختند.

همچنین پس از پایان بارش های سنگین اخیر و فروکش کردن سطح آب رودخانه ها و کانال های آب در سطح بخش قلعه نو، اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ آمادگی لازم و افزایش ضریب ایمنی نقاط حادثه خیز و پرخطری که مورد شناسایی قرار گرفته است، با استفاده از ماشین آلات لازم لایروبی و پاکسازی شد.

  مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو با اشاره به سخنان راهگشای رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که معظم له فرمودند، نباید پس از سیل همه چیز به فراموشی سپرده شود و همه امور را باید تا مرحله نهایی پیگیری کنیم.

  بخشدار قلعه نو اضافه کرد: این سخن رهبر معظم انقلاب مهم ترین نکته در امر مدیریت بحران و جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی در آینده است. همه ما باید از گذشته درس گرفته و به فکر آینده باشیم و با پیش بینی تمهیدات لازم و حفظ آمادگی، مانع از بروز بحران در سطح کشور و به خطر افتادن سلامت و زندگی هموطنانمان شویم.

صادقی افزود: همیشه پیشگیری بهتر از درمان و هزینه آن نیز بسیار کمتر است. ما می توانیم با هزینه ای اندک و مدیریتی قوی از حوادث و تخریب ها جلوگیری کنیم و مانع از هزینه کرد میلیاردها تومان بودجه کشور برای بازسازی ها و جبران خسارت های ایجاد شده بر اثر حوادث طبیعی شویم.

صادقی  در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار تاسف از وقوع حادثه تلخ سیل در استان های مختلف و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و کسانی که عزیزان خود را در سیل از دست دادند، اظهار داشت: ما همه اعضای یک پیکریم و تا زمان بازگشتن آرامش و ثبات به مناطق سیل زده هموطنان آسیب دیده خود را فراموش نمی کنیم و در همین راستا مقدار زیادی مایحتاج مورد نیاز برای هموطنان سیل زده استان لرستان جمع آوری کرده ایم که بزودی کاروان کمک های مردمی به این منطقه اعزام خواهد شد.

 

ارسال نظرات