خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند خبر داد

وصول بیش از 150 درخواست ارزیابی خسارت در شهر نهاوند

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به توجه به هماهنگیهای بعمل آمده کارشناسی و ارزیابی واحدهای خسارت دیده ناشی از بارندگی شدید چند روز گذشته گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ درخواست وصول شده که تاکنون ۱۰۰ فقره کارشناسی شده و به صورت محله ای مابقی در دست بازدید هستند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۵۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت:  با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده کارشناسی و ارزیابی واحد‌های خسارت دیده ناشی از بارندگی شدید چند روز گذشته در سطح شهر و روستا‌های شهرستان توسط کارشناسان بنیاد مسکن و در قالب ۸ گروه در حال انجام بوده وطی چهار روز گذشته بیش از نیمی از ۱۶۹ روستای شهرستان بازدید و مابقی هم با سرعت در حال انجام است.
وی بیان کرد: به منظور مراجعه کارشناس این بنیاد به روستا با دهیار هماهنگی بعمل آمده و نیازی به مراجعه اهالی به بنیاد مسکن نیست وچنانچه واحد مسکونی اهالی روستایی آسیب دیده است با دهیار هماهنگ کنند تا مورد بازدید قرار گیرد.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند عنوان کرد: در شهر نهاوند نیز تاکنون بیش از ۱۵۰ درخواست وصول شده که تاکنون ۱۰۰ فقره کارشناسی شده و به صورت محله‌ای مابقی در دست بازدید هستند.
وی افزود: بازدید واحد‌های آسیب دیده شهر‌های گیان، برزول وفیروزان نیز از فردا در دستور کار قرار می گیرد.
نثاری ادامه داد: با توجه با بازدید‌ها و تاکیدات انجام گرفته، از اهالی محترم شهر‌های زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت وروستا‌ها که آسیب جدی به واحد فرسوده آها وارد شده است و تشخیص کارشناس مراجعه کننده عدم سکونت در واحد مورد نظر است تقاضا می شود به این موضوع دقت کرده و برای نوسازی و استفاده از تسهیلات مسکن نسبت به تشکیل پرونده تسهیلات اقدام کنند.
انتهای پیام / 
ارسال نظرات