پایان مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان شازند

اختتامیه فینال مسابقات قویترین مردان شهرستان شازند با قهرمانی مجید باقری و سعید رستمی عصر روز جمعه در شهر شهباز پایان یافت.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۲۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اختتامیه فینال مسابقات قویترین مردان شهرستان شازند با قهرمانی مجید باقری و سعید رستمی عصر روز جمعه در شهر شهباز پایان یافت.

در پایان این مسابقات که به میزبانی شهر شهباز برگزار شد، مجید باقری و سعید رستمی مشترکا مقام اول، مالک بخشی مقام دوم و علی فاضلی مقام سوم را کسب کردند و از فرماندار شهرستان شازند لوح تقدیر و جایزه خود را دریافت کردند.

در فینال فوتبال جام نوروزی که به میزبانی روستای عمارت بخش قره کهریز برگزار و تیم روستای باغبرآفتاب قهرمان این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در این مسابقات که با شرکت ۱۶ تیم برگزار و تیم روستای باغ‌برآفتاب مقام اول و تیم شهدای روستای چناس مقام دوم و تیم روستای آبباریک هم کاپ اخلاق را کسب کردند.

در اختتامیه این مسابقات عرب فرماندار شهرستان شازند، پور جعفری رئیس اداره ورزش و جوانان شازند، حیدری معاون سیاسی فرماندار و بخشدار قره کهریز در فینال فوتبال و قویترین مردان شازند درجام نوروزی 98 حضور داشتند.

ارسال نظرات