مسئول ستاد مردمی جمع‌آوری و ارسال کمک به سیل‌زدگان استان مرکزی گفت: هم اکنون ستاد مردمی جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در استان مرکزی در سطح 100 مسجد اراک دایر است که امید داریم این تعداد مساجد بیشتر هم بشوند.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۲۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

محمد بخشی مسئول ستاد مردمی جمع‌آوری و ارسال کمک به سیل‌زدگان استان مرکزی در حاشیه اعزام محموله های مسجد فاطمیه اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی شهید اکبرزاده در اراک گفت: این قرارگاه جهادی به استعداد 22 گروه جهادی تخصصی با هدف خدمت رسانی به مناطق سیل زده در شهر پلدختر مستقر شده است.

 با هماهنگی های انجام شده توسط سپاه روح الله، بسیج و مشارکت مردم، این قرارگاه دارای تجهیزاتی چون ماشین‌آلات مهندسی، نانوایی سیار، موکب‌های مردمی پخت غذا به ظرفیت 5000 نفر در هر وعده و تیم فرهنگی است.

وی با اشاره به استقرار شبکه دقیق توزیع خدمات و تجهیزات در پلدختر گفت: موکب حضرت ابوالفضل علیه‌السلام اراک با تجهیزات پخت و پز غذا برای ۵ هزار نفر در روز در قالب دو کامیون عازم قرارگاه شهید اکبرزاده در پلدختر شده است که در روزهای آینده موکب های دیگر به این مناطق خواهند پیوست.

وی با اشاره به چگونگی جمع آوری کمک های مردمی بیان داشت: هم اکنون ستاد مردمی جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان در استان مرکزی در سطح 100 مسجد اراک دایر است که امید داریم این تعداد مساجد بیشتر هم بشوند.

بنا بر این گزارش دو محموله کمک های مردمی توسط مسجد فاطمیه شهر اراک شامل پتو، نان، آب‌معدنی، کنسرو، ماکارونی، مواد بهداشتی و ... به پلدختر ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات