فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شازند گفت: سومین محموله کمک‌های مردمی شهرستان شازند برای کمک به سیل‌زدگان لرستان و ایلام ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۰۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ محمد مهجوری با اشاره به ارسال سومین محموله کمک‌های مردمی شهرستان شازند برای کمک به سیل‌زدگان لرستان و ایلام گفت: این کمک‌ها از اوایل هفته توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی جمع‌آوری‌شده و امروز توسط یک دستگاه کامیون کانتینر دار به استان‌ها سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به میزان کمک‌های مردمی ارسالی از شهرستان به این دو استان سیل‌زده گفت: پتو، نان، کنسرو، آب‌معدنی، ماکارانی، برنج و مقداری اقلام و اجناس موردنیاز هم‌وطنان عزیزمان در استان‌های ایلام و لرستان که توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج شهرستان جمع‌آوری‌شده بود به این استان‌ها ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند کمک به مردم و حمایت از آن‌ها را در شرایط سخت از افتخارات سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج به‌عنوان نیروهای مردمی همواره در شرایط سخت در کنار مردم بوده و تمامی تلاش خود را برای کاهش مشکلات آنان به کار بسته است.

وی از عموم مردم به‌ویژه بسیجیان خواست که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به‌ویژه در زمینهٔ تأمین پتو و مواد خوراکی تحویل پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر و روستاها کنند.

ارسال محموله کمک‌های مردمی شازند برای سیل‌زدگان لرستان و ایلام+تصاویرارسال محموله کمک‌های مردمی شازند برای سیل‌زدگان لرستان و ایلام+تصاویرارسال محموله کمک‌های مردمی شازند برای سیل‌زدگان لرستان و ایلام+تصاویرارسال محموله کمک‌های مردمی شازند برای سیل‌زدگان لرستان و ایلام+تصاویرارسال محموله کمک‌های مردمی شازند برای سیل‌زدگان لرستان و ایلام+تصاویر

ارسال نظرات