خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی قزوین خبر داد:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک کلاهبردار که با عناوین جعلی و از طریق کارت به کارت اقدام به کلاهبرداری کرده بود در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۸۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "مرادی"  رئیس پلیس آگاهی استان قزوین، اظهار داشت: در پي وصول پرونده کلاهبرداري از طريق کارت به کارت، مبني بر اينكه فردی ناشناس طی تماس تلفنی با هویتی جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است و با توجه به شيوه و شگرد ماهرانه و ارجاع چندين فقره پرونده به همين روش در اين پليس و به لحاظ حساسيت موضوع ،كارگروه ويژه اي به منظور پيگيري پرونده تشكيل شد.


وی در ادامه بیان داشت: با اقدام فنی ماموران پلیس آگاهی قزوین، هویت کلاهبردار حرفه ای در یکی از زندان ها شناسایی شد.


سرهنگ مرادی در تشریح این خبر گفت: با شناسایی متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی استان ابتدا منكر هرگونه ارتکاب جرم شده ليکن پس از تلاش ماموران و مواجه شدن با مستندات ، دلايل و مدارک موجود ، لب به اعتراف گشوده وبه بزه ارتکابي اعتراف کرد.


رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه این پرونده تا کنون 4 شاکی داشته افزود: متهم پس از تشریح کامل در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری به مبلغ 220 میلیون ریال از شاکیان، پس از تکمیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.


سرهنگ مرادی در پایان از مردم خواست: به توصیه های پلیس در خصوص استفاده از دستگاه های خودپرداز توجه کنند و در صورت وقوع کلاهبرداری هایی این چنینی حتما به پلیس اطلاع دهند.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار