خبرهای داغ:
دادستان قزوین خبر داد؛

آمادگی دستگاه قضایی استان برای تحقق شعار سال

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آمادگی دستگاه قضایی استان در راستای تحقق شعار "رونق تولید" خبرداد و بر انجام این امر مهم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۸۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد قاسمی در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، گفت: فرارسیدن فصل بهار و حلول سال جدید را خدمت همه همکاران پرتلاش تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 98 برای همه شما عزیزان سالی سرشار از موفقیت، سعادت و سربلندی باشد.
دادستان مرکز استان تاکید کرد: از همه زحمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم که با اهتمام، تلاش و کوشش کارنامه خوب و قابل قبولی را در سال 97 برای دادگستری استان قزوین رقم زدید.
این مقام قضایی استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 98 تلاش و کوشش شما استمرار و قوت بیشتری یابد تا در راستای رسالت خدمتی خود بتوانیم توفیقات بیشتری را برای استان بدست آوریم و در عرصه خدمت به مردم گام های بیشتری برداریم.
وی اظهار داشت: همه ما باید کار در دستگاه قضایی را یک فرصت الهی بدانیم و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و به گونه ای عمل کنیم كه از اين صحنه و آزمايش الهي سربلند بيرون بيایيم.
قاسمی در ادامه تاکید کرد: احقاق حق، تحقق عدالت و ایجاد امنیت عمومی از وظایف اصلی و مهم دستگاه قضایی است و باید همه تلاش خود را برای دستیابی به اهداف کاری خودمان در دستگاه قضایی به کار گیریم.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین بیان داشت: در سال جدید باید تلاش کنیم در همه ابعاد هم کاری، هم اخلاقی ارتقاء ایجاد کنیم و توجه به معارف دینی و آموزه های اسلامی باید در اولویت قرار گیرد زیرا بدون شک تعمیق باورهای دینی در زندگی فردی و اجتماعی ما را به اهدافمان نزدیک خواهد کرد.
وی افزود: شعار سال 98 که رونق تولید می باشد توسط مقام معظم رهبری هوشمندانه انتخاب شده است که همه دستگاه ها و مردم باید به میزان سهم خود ایفای نقش کنند.
محمد قاسمی در پایان تاکید کرد: در سال جدید دستگاه قضایی استان با همه توان خود در جهت تقویت و حمایت همه جانبه از تولید گام برخواهد داشت و با حمایت های قضایی خود در جهت رفع موانع تولید شرایط بهتری را برای فعالیت واحد های تولیدی فراهم خواهد ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها