مسیر تولید فکر خوب در آموزش و پرورش از کتابخانه‌ها می‌گذرد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده تولید فکرهای خوب و تزریق آن به جامعه از اهم فعالیت‎های آموزش و پرورش است و مسیر تولید فکرهای خوب در آموزش و پرورش، از کتابخانه ها می گذرد.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرحناز قائد امینی، ضمن اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: بحث کتابخانه و آموزش و پرورش با هم عجین هستند و آموزش و پرورش به واسطه ارتباطی که با کتاب و کتابخوانی دارد آموزش و پرورش نامیده می شود و قائدتا کار ما از یکدیگر جدا نخواهد بود.

وی عنوان داشت: امروزه حل بسیاری از مشکلات ما می تواند به واسطه فکرهای خوب انجام شود و امسال نیز که از سوی رهبر معزز به نام سال رونق تولید نامگذاری شده مسئولیت ما سنگین تر است، باید فکرهای خوب تولید و به جامعه تزریق کنیم و قطعا مسیر تولید فکرهای خوب در آموزش و پرورش از کتابخانه ها می گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اگر کودک، کتابخوان تربیت شود از خواندن کتابهای درسی هم لذت می برد و لذت کتابخوانی، دانسته ها را عمیق خواهد کرد و می تواند آینده ای روشن را برای او  رقم بزند.

وی به ارتباط  مستمر اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل کتابخانه های عمومی اشاره کرد و افزود: امیدوارم این ارتباط دو سویه در سال جدید بسیار مستحکمتر و عمیق تر تداوم یابد و باعث بروز استعدادهای نهفته فرزندان این مرز و بوم گردد.

 قائد امینی ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از اجرای برنامه های کتاب محور کتابخانه ها اذعان داشت: چه در این جایگاهی که هستم و چه در جایگاه یک معلمی که در کلاس با افتخار تدریس می کند از اجرای هر گونه برنامه کتاب محور که باعث شکوفایی و رشد آینده سازان مملکت اسلامی مان باشد با تمام وجود حمایت خواهم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار