آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در نشست صمیمی با پاسداران سپاه قدس گیلان با تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران آینه مجسم مظلومیت و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در صحنه نبرد و تاریخ انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۶۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در نشست صمیمی با پاسداران سپاه قدس گیلان به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ضمن تبریک این روز به پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پاسداران آینه مجسم مظلومیت و رشادت‌های ملت بزرگ ایران در صحنه نبرد و تاریخ انقلاب هستند.

وی با اشاره اینکه مسیر نورانی انقلاب توسط پاسداران عزیز آبیاری شده، افزود: سپاه عزیز در طول انقلاب دولت و ملت را کمک کرد و همچنان سپر مشکلات کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نامه ۵۳ امام علی (ع) در نهج‌البلاغه افزود: خدای متعال متکفل شده هرکسی خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند و امروز انقلاب اسلامی و ملت ایران عزیز ملت‌ها شده‌اند و خدا در تمام عرصه‌ها ما را یاری کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه در دو قرن اخیر انقلاب‌های فراوانی در سراسر دنیا به وقوع پیوسته است افزود: انقلاب کبیر فرانسه در سال 1789 و انقلاب اکتبر روسیه در سال 1917 دو انقلاب مهم این دو دهه هستند که در دوران خودشان تأثیراتی را در جامعه خود داشتد اما از درون از انقلابی ویژه برخوردار نشده و تأثیراتی در دوران پیرامونی خود نداشتند و به همین دلیل فاتحه‌شان خوانده شد.

وی با بیان اینکه در سال 1979 انقلاب جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) در خاورمیانه شکل گرفت گفت: این انقلاب هژمونی دو انقلاب قبلی را زیر سؤال برد و قدرت‌های جهانی را متأثر خودش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تمامی مستکبران و ظالمان دنیا به این نتیجه رسیدند که این انقلاب با تمام انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد افزود: دشمنان ما به همین دلیل درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

فلاحتی با بیان اینکه تقابل بین عدالت و جبهه ظلم نخستین ویژگی انقلاب اسلامی است گفت: تقابل بین جبهه حق و باطل دومین ویژگی تقابل انقلاب اسلامی با دنیای سلطه بود.

وی با اشاره به اینکه تقابل خدامحوری و جبهه اومانیسم یا انسان‌محوری سومین ویژگی انقلاب اسلامی با دنیای سلطه است افزود: چهارمین تقابل بین انقلاب اسلامی و دنیای سلطه بر مبنای وحی در مقابل عقل است اما جبهه کفر که از عقل سخن می‌گوید به آن نیز عمل نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ما باید یک سری پیش‌قراول در جامعه داشته باشیم گفت: عده‌ای باید معادله ساز و اندیشه‌ورز در جامعه باشند که سپاه می‌تواند در این عرصه پیشگام باشد.

فلاحتی با بیان اینکه در جبهه انقلاب اسلامی حکومت عدل محور معیار است تصریح کرد: تا انقلاب اسلامی در جبهه خدامحوری قدم برمی‌دارد این تقابل‌های دشمنان با ما وجود دارد اما خدا در این 40 سال ما را یاری کرده و ما از این یاری خداوند شاکر هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات