خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: سپاه ناحیه ملایر به همت مردم نوع‌دوست ملایر تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی را به سیل‌زدگان تحویل داده است.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۴۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

ارسال یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی ملایر به مناطق سیل‌زدهسرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر، با اشاره به خدمات‌رسانی سپاه در زمان بارش باران در شهرستان ملایر با حضور جهادگران بسیجی اظهار داشت: با توجه به وضعیت وخیم روستای زیرآبیه سه اکیپ در این روستا مستقر بوده است.

وی افزود: تعدادی از خانه‌های این روستا دچار آب‌گرفتگی شده بود به صورتی که اهالی روستا و احشام آنها در آب گیرافتاده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته یک دستگاه بیل مکانیکی شخصی در محل حاضر شد، اظهار داشت: با حضور بیل مکانیکی و ایجاد موانع آب هدایت شد و با انجام کانال‌کشی سطح آب فروکش کرده است.

وی گفت: با همت شبانه‌روزی بسیجیان حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) که هم اکنون در روستا مستقر هستند خدمت‌رسانی در حال انجام بوده و بسیجیان برای برطرف کردن مشکلات در تلاش هستند.

حسینی با درخواست از ادارات و سازمان‌ها برای پای کار آمدن بیان داشت: مشکلات در بسیاری از روستاها وجود داشت و با توجه به بارش‌های پیش رو نیازمند همکاری تمام ادارات هستیم و از تلاش‌های شهردار و نیروهای شهرداری تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم بکار می‌گیرد، گفت: در بحث قطعی برق تعداد زیادی از روستاها مشکل داشتند که با اعزام خودرو و نفرات به کمک اداره برق رفتیم و چندین روستا را پوشش دادیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در مرحله اول کمک‌های مردمی به ارزش 400 میلیون ریال به استان‌های شمالی ارسال شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم کمک‌های مردمی نیز با توجه به وضعیت استان لرستان یک محموله در قالب 7 دستگاه خودرو شامل اقلامی از جمله وسایل بهداشتی، کنسرو و مواد غذایی، پتو، بیل، چکمه و... به ارزش یک میلیارد ریال به استان لرستان ارسال شد.

حسینی افزود: سپاه ناحیه ملایر به همت مردم نوع‌دوست ملایر تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک‌های مردمی را به سیل‌زدگان تحویل داده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم همیشه در صحنه ملایر خواهشمندیم با توجه به نیاز شدید مردم لرستان کمک‌های خود را به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات