خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: ایران پس از 40 سال گام نخست را برداشته و تثبیت کرده و نوبت به گام دوم انقلاب اسلامی رسیده که این مرحله نیز نیازمند بصیرت و مقاومت ملت است.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۰۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار در یادواره شهیدان بارفروش و چهلم شهدای مدافع حریم امنیت در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان به هزینه‌های گام نخست انقلاب اسلامی، فرازهایی از بیانیه گام دوم و مدت زمان اجرای آن اشاره کرد و افزود: برای تحقق مولفه‌های گام دوم به بصیرت و مقاومت نیاز داریم.
وی بیان کرد: مردم ایران با نشستن بر سر سفره شهدا، ولایتمداری خود را نشان داده اند و با وجود برخورداری از این ویژگی ها گام دوم انقلاب به سرعت برداشته خواهد شد.
فرمانده قرارگاه عمار اضافه کرد: امام خمینی (ره) در 12 فروردین 1357 امضای سند جمهوری اسلامی ایران را از مردم گرفت که هدف آن استقرار این نظام و جمع کردن بساط سلطنت به منظور رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن، حضرت امام زمان (عج) بود.
وی یادآور شد: امام راحل دوازدهم فروردین چهل سال پیش فراخوان داد و همه مردم ایران آمدند و پس از آن نیز مردم جوان‌های خود را در راه اسلام و انقلاب دادند تا اسلام ناب محمدی پیروزشود.
طائب عنوان کرد: دشمن ادعا داشت که ایران، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهد دید و امید زیادی داشت تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کند اما این آرزو را به گور برد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز تثبیت شده و برای اینکه پرچم به دست صاحب اصلی برسد، تنها راه این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی نابود شود و امروز این فاصله کمتر شده است.
فرمانده قرارگاه عمار تصریح کرد: بسیاری از جوان‌های ما را به شهادت رساندند تا به این مسیر دسترسی نداشته باشیم، اما جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال گام نخست را برداشته، تثبیت کرده و اینک نوبت گام دوم رسیده است.
وی در ادامه به شباهت‌ها و تفاوت های دوران حضرت امام کاظم (ع) و امروز اشاره کرد و گفت: آن امام معصوم (ع) به دست هارون الرشید زندانی شد و به شهادت رسید و هارون الرشید‌های امروز هم شخصیت هایی مانند دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو هستند.
طائب اضافه کرد: برخی گلایه دارند که نباید نام ترامپ در منبر برده شود اما نام فرعون که ادعای خدایی داشت، در قرآن کریم آورده شده و امروز ما با الگوگیری از آن، فرعون‌های زمان را باید برای آشنایی مردم در منبر‌ها معرفی کنیم.
وی تاکید کرد: باید در دوره‌ای که حضرت امام زمان (عج) در غیبت به سر می برند اهل بصیرت، تقوا و مقاومت باشیم.
مقام معظم رهبری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ‌ای خطاب به مردم و به ویژه جوانان، برداشتن گام بزرگ دوم به سوی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب 'بیانیه گام دوم انقلاب' در هفت فصل تبیین فرمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها