سردار اکبری با تقدیر از دستگاه های اجرایی در مدیریت شایسته سیل استان، از آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سیل زدگان در استان های همجوار خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۸۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، در جمع فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک سال 98 و فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: علی رغم جاری شدن سیلاب بخاطر بی تدبیری در برخی نقاط که باعث بروز خسارت هایی به هموطنان شد، باید شکرگذار بارش رحمت الهی باشیم و آمادگی کمک رسانی به همه حادثه دیدگان را همچون گذشته داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از مدیران استان چهارمحال و بختیاری در مدیریت شایسته حوادث و هدایت سیلاب ها برای کاهش خسارت ها،  همراهی فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج در کنار مدیران ادارات و حضور فعال در فراخوانی و اعزام اکیپ های امدادی و مهندسی به دو شهرستان لردگان و کوهرنگ را قابل تقدیر دانست.

سردار اکبری، تصریح کرد: ان شاءالله با بارش باران رحمت الهی، بسیاری از مشکلات نیز که به خاطر خشکسالی های پی در پی بوجود آمده بود، مرتفع خواهد شد و این بارش ها منشإ خیر و برکت می شود.

وی، گفت: هم اکنون نیز جهادگران سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به حادثه دیدگان از سیل های اخیر هستند و آمادگی اعزام امکانات و نیروهای بیشتر و هر نوع کمکی برای سیل زدگان در استانهای همجوار وجود دارد.

این مقام مسئول در ادامه به راه اندازی قرارگاه خدمات رسانی شهید محمدسعید جعفری در استان چهارمحال و بختیاری برای کمک به حادثه دیدگان استانی و برون استانی اشاره کرد و گفت: این قرارگاه از سال 96 راه اندازی شده و حساب مشترکی با امضاء نماینده محترم ولی فقیه دراستان، استانداری و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نزد بانک انصار به شماره های؛

شماره حساب: 1-5555555-43-1918

شماره شبا: 606301918043055555551IR

شماره کارت: 6273811100110854

افتتاح شده که آماده دریافت کمک های نقدی هم استانی های عزیز برای حادثه دیدگان سیل در استان و استانهای همجوار می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به موج سوم بارش ها که طبق اعلام هواشناسی سه شنبه هفته جاری اوج بارش خواهد بود، بر آمادگی بیش از پیش مدیران و مسئولین و کارکنان سپاه و بسیج استان و دستگاه های ذیربط به منظور مدیریت و کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی تأکید کرد.

وی گفت:

این مقام ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز، راه روشن و منشور ادامه انقلاب اسلامی در چهل سال دوم انقلاب است.

سردار اکبری با تشکر از رده های بسیج و سپاه استان در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، از تعامل بسیار خوب بین مجموعه های فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به برنامه های سپاه و بسیج در سال جدید از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان و همسران کارکنان سپاه با حضور بیش از سه هزار نفر در مردادماه به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و خواستار معرفی بهتر و بیش از پیش استان و ظرفیت های آن به مهمانان در این جشنواره کشوری شد.

ارسال نظرات