خبرهای داغ:
مهدی پیلتن
مراسم غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدای شهرستان تیران و کرون
به مناسبت آغاز کاری سال 98 کلیه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل گلزار شهدا شهرستان حضوریافته و با آرمانهای شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۶۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تیران و کرون، به مناسبت آغاز کاری سال 98 کلیه نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل گلزار شهدا شهرستان حضوریافته و با آرمانهای شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام رشیدیان امام جمعه شهرستان تیران و کرون با عرض تبریک سال نو وماه شعبان فرمودند ما در ماه شعبان سوم شعبان روزمیلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و 4 شعبان روزمیلاد حضرت ابالفضل روز جانباز را داریم که اینجا جا دارد از تک تک جانبازان و پاسداران تقدیر کنیم و در این ایام به انها سرکشی کنیم.

ایشان با اشاره به مقام جانبازان عزیز فرمودند مقام اینها خیلی بالاست ودرحد شهدا هستند و جانبازان شهدای زنده هستند آنها سرمایه هایی هستند که ماندند و بعضی از انها الان در شرایط سختی در این اوضاع اقتصادی قرار دارند و باید در این زمان از آنها باید دلجویی کرد.

ایشان در ادامه با اشاره به اعمال ماه شعبان گفتند روزه در ماه شعبان از اهمیت بالایی برخوردار است و طبق روایت از معصوم هر کس یک روز در ماه شعبان روزه بگیرد خدا بدنش را برای اتش جهنم حرام می کند.

ایشان در ادامه با اشاره به صدقه دادن در این ماه افزودندصدقه دادن در این ماه منزلت زیادی داردو با توجه به سیل اخیر در کشور اگر این صدقه به سیل زدگان داده شود از منزلت بیشتری برخوردار است.

ایشان با اشاره به کشته شدن مردم در سیل اخیر گفتند: این حادثه حادثه تلخ و بدی بود بخشی از آن بی تدبیری است ولی وقتی سیل بیاید کار ندارد اینجا کجاست.

ایشان در پایان افزودند در کشورهایی چون فرانسه ایتالیا ژاپن چین آمریکا سیل آمد در چین 1200 نفر در سیل کشته شدند ودر ژاپن 200نفر در سال 2018 کشته شدند پس می بینید که وقتی بلا بیاید کار خود را می کند و صد درصد نمی شود جلوی آن را گرفت ولی باید این موضوع را مدیریت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها