تهیه جهیزیه در قائمشهر از سال ۹۰ تاکنون ادامه دارد و مردم منطقه به همت خانم میرزایی و پایگاه‌شهید مفتح خواهران تاکنون برای بیش از ۲۰۰ زوج جهیزیه تهیه و اهدا کردند و همچنین سالی ۶۰۰ بسته حمایتی نیز توزیع می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۶۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، ️تهیه و اهدای جهیزیه ۳ عروس‌وداماد نیازمند توسط بسیجیان‌ پایگاه برادران وخواهران خیابان بابل قائم شهر انجام شد.

بسیجیان پایگاه شهید مفتح برادران و حضرت مریم خواهران خیابان بابل قائمشهر با کمک یک خیر خدا شناس و همکاری دیگر خیرین توانستندجهیزیه ازدواج ۳زوج را به به ارزش بیش‌از ۴۰میلیون تومان(هر جهیزیه) تامین وبه آنها هدیه کنند.

همچنین ۳۰۰ بسته حمایتی نیز برای نیازمندان و سیل‌زدگان آماده و توزیع شد که در مجموع بیش‌از ۳۰ میلیون تومان ارزش ریالی دارد.

گفتنی است این حرکت خداپسندانه از سال ۹۰ تاکنون ادامه دارد و مردم منطقه به همت خانم میرزایی و پایگاه‌شهید مفتح خواهران تاکنون برای بیش از ۲۰۰ زوج جهیزیه تهیه و اهدا کردند و همچنین سالی ۶۰۰ بسته حمایتی نیز توزیع می‌کنند.

قابل ذکر است که پایگاه بسیج خواران و برادران این منطقه با هماهنگی بین بسیجیان و خیرین خدا شناس به انجام این امر خداپسندانه دست میزنند که با این کار شادی را به دل خانواده های نیازمند و مستضعف می رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها