خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

ایران از جنگ اقتصادی با سربلندی عبور می‌کند

فرمانده سپاه نقده گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۵۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

برنا امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: سپاه بلافاصله پس از تأسیس شروع به خنثی سازی توطئه های داخلی که با حمایت آمریکا، کشورهای غربی، بلوک شرق و تعدادی از کشورهای عربی انجام می‌شد پرداخت.

این مسوول ادامه داد: آمریکا و کشورهای غربی در همان روزهای تاسیس انقلاب دشمنی خود را نشان داده و سعی در نفوذ به و دولت موقت داشتند تا سازماندهی سپاه را در اوایل انقلاب در دست بگیرند و بعد از اینها بنی‌صدر بود که با خیانت به آراء مردم در صدد مقابله با سپاه برآمد و بعد از همه این اتفاقات هشت سال جنگ بر ملت ایران تحمیل شد و ظرفیتی که باید برای عمران و آبادانی کشور صرف می شد برای مقابله با تجاوز دشمن هزینه شد.

فرمانده سپاه نقده گفت: همانطور که ملت بزرگ ایران اسلامی جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت جنگ اقتصادی را هم موفق پشت سر می‌گذارد.

برنا گفت: سپاه با پشتیبانی کامل مردم به خوبی توانسته از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت کند و هدف از تشکیل سپاه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

این مسوول ادامه داد: سپاه برای امروز و فردا نیست برخی آقایان احساس می کنند حالا که امنیت هست نیازی به وجود سپاه نیست، اتفاقا سپاه باید همیشه در میدان آماده مقابله با ترفند ها و توطئه های سیاسی اقتصادی و فرهنگی دشمن باشد و یا بعضی ها می گویند سپاه چرا در امورات مختلف دخالت می کند، آنها یا سواد کافی ندارند و یا غرق در مطالعات بی‌مورد شدند و درکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارند.

وی گفت: طبق قانون اساسی سپاه حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و مردم است، هر جا که ارزش های انقلاب و منافع مردم تهدید شود سپاه برای دفاع آماده است.

برنا ادامه داد: بعضی ها هم معتقد هستند که سپاه نباید سیاسی باشد یا در انتخابات وررود کند در حالی که طبق فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری اگر کارمند سپاه و حتی سرباز سپاه سیاسی نباشد اصلا پاسدار نیست ما در انتخابات دخالت نمی‌کنیم اما محور و مسیر باید مشخص شود، باید توطئه ها و دروغ ها را مشخص کنیم، نظر حضرت امام (ره) این بود که سپاه وارد دسته بندی های سیاسی نشود، و پاسدر بدون شمّ سیاسی هم باید دفن شود.

برنا در ادامه افزود: امروز گروه‌های مختلف مقاومت اسلامی در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، پاکستان و یمن توسط سپاه هدایت می شوند، البته عملکرد سپاه فراتر از این هاست، سپاه در حوزه های دفاعی و امنیتی هم کارنامه درخشانی دارد و باعث شده وحشت از دل مردم مسلمان خارج و بر دل دشمنان اسلام افکنده شود.

وی گفت: سپاه در ساخت موشک، هواپیما و سایر ادوات نظامی حرف اول را می زند، عملکرد سپاه در سیل اخیر هم قابل تقدیر است و علاوه بر اینها در جنگ نرم به اقدامات عمرانی عملکرد قابل ذکری دارد و در کنار دولتمردان بوده و خواهد بود سپاه عامل و محور وحدت و اتحاد اقشار مختلف مردم است.

فرمانده سپاه نقده گفت: پشتیبانی از سیل زدگان استان ایلام بر عهده آذربایجان‌غربی گذاشته شده است و انتظار می‌رود نهادهای حمایتی با پشتیبانی و مشارکت مردم به داد سیل‌زدگان برسند و در نهایت از اعضای ستاد بحران نقده هم به خاطر تدابیری که برای جلوگیری از بروز سیل انجام دادند نهایت تقدیر و تشکر را می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات