خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسدآباد خبر داد

شناسایی هویت فرد مجهول الهویه‌ای گرفتار شده در رودخانه روستای بادخوره

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسدآباد گفت: با تلاش‌های انجام شده هویت فرد مجهول الهویه‌ای که دیروز در رودخانه روستای بادخوره افتاده بود، شناسایی شد.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۵۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

شناسایی هویت فرد مجهول الهویه‌ای گرفتار شده در رودخانه روستای بادخورهیزدان آزرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده هویت فرد مجهول الهویه‌ای که دیروز در رودخانه روستای بادخوره افتاده بود، شناسایی شد.

وی گفت: مقارن ظهر دیروز به فوریت‌های پزشکی شهرستان اطلاع داده شد فردی در رودخانه بادخوره گرفتار شده است که پس از بیرون کشیدن وی و حضور فوریت‌ها بر بالینش اقدامات اولیه احیا صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسدآباد ادامه داد: این فرد پس از انتقال به بیمارستان قائم(عج)  تحت مداوای کادر درمانی قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت‌.

وی افزود: به علت نبود مدارک شناسایی وی به صورت مجهول الهویه در بخش icu بیمارستان قائم (عج) بستری بود که امروز و پس از پیگیری‌های انجام گرفته هویت وی شناسایی شد.

آزرمی خاطرنشان کرد: این بیمار حاصل علی الیاسی نام داشته که اهل شهر صحنه است و هم اکنون در حالت کما است و خانواده وی نیز بر بالینش حضور دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات