فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گام برداشت.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۴۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، سرهنگ پاسدار مهدی زینال نژاد در محفل انس با قرآن، ضمن بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود، ابراز کرد: قرآن سد محکمی در برابر معضلات اجتماعی است.

وی آیات قرآن کریم را روشنی‌بخش دل‌های مؤمنان دانست و افزود: قرآن مایه خیر و برکت در جامعه است و ملت ایران در سایه تعالیم الهی و قرآنی توانسته‌اند در طول انقلاب اسلامی در برابر دشمنان مقاومت کنند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه تکاب با بیان اینکه ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌تواند راهی برای ایستادگی در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی باشد، بیان کرد: تعالیم قرآن کریم مانند نوری در زندگی انسان است که راه سعادت را به وی نشان می دهد.

زینال نژاد با بیان اینکه برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان کشوری و ممتاز حرکتی بسیار ارزشمند در راستای انس با قرآن است، ابراز کرد: باید جوانان را به حضور در چنین مراسم هایی ترغیب کرد چراکه این محافل به‌ عنوان مقدمه شناخت و عمل به قرآن محسوب می‌شوند.

شعرخوانی برادر پاسدار نبی‌الله لطفی، قرائت دو نفر از قاریان برتر استانی و پخش کلیپ از فرمایشات مقام معظم رهبری از بخش‌های جانبی این محفل انس با قرآن در تکاب بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات