مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به سیل اخیر و بحرانی که بوده است، بخشی از دستگاه هایی که عملیات تولید نفت را انجام می‌دادند، ترخیص کردیم و در اختیار ستاد بحران و مردم قرار دادیم.
کد خبر: ۹۱۲۴۰۱۳
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، احمد محمدی در خصوص اقدامات این شرکت برای کمک به سیل اخیر در خوزستان، اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پنج استان و با وسعت تقریبی ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع یکی از مهم‌ترین شرکت‌های اقتصادی کشور است. با توجه به بارش‌های فصل بارانی که امسال تقریباً از شش ماه پیش آغاز شده و در دو هفته اخیر نیز به اوج خود رسیده است و همچنین با توجه به اقلیم خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب در این پنج استان جنوب و جنوب غرب کشور سیلابی که از کوهستان به سمت این دشت‌ها پهناور می‌شود، خطراتی را متوجه مردم، زیرساخت‌ها، تأسیسات و جاده‌های مواصلاتی ما و همچنین شهرها و روستاها داشته است.

وی ادامه داد: با تدابیری که اندیشیده شده است و همچنین تعامل سازنده و همکاری تنگاتنگی که بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مسؤولان این استان‌ها و به ویژه استان خوزستان بوده است، خدا را شکر در دو جبهه که راهبردی تولید و پایداری تولید و همچنین حفاظت از تأسیسات و تجهیزات تولید نفت بوده است، تاکنون در این زمینه مشکل خاصی پیش نیامده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: اولویت ما حفظ سلامتی مردم و بعد از آن پایداری تولید بوده که تا این‌جا با تعامل و پیش‌بینی و آماده‌سازی تمام مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی، مشکل خاصی رخ نداده است. البته یکسری نقصان و کمبودها بوده ولی هنر مدیریت این است که در کمبود امکانات، بیشترین بهره‌وری را داشته باشد و از جان و مال مردم حفاظت کند و بتواند اهدافی که به دوش آن است، انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما به همراه شرکت ملی حفاری معین شهرستان‌های اهواز، باوی و کارون هستیم و حداکثر توان‌مان را گذاشته‌ایم و با توجه به بحرانی که بوده است، بخشی از دستگاه‌هایی که عملیات تولید نفت را انجام می‌دادند، ترخیص کرده و در اختیار ستاد بحران و مردم قرار دادیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات