امام جمعه موقت بوشهر گفت: تحریم حساب‌های هلال احمر برای جلوگیری از کمک سایر کشور‌ها به سیل زدگان جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای از اقدام‌های جنایتکارانه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۹۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰

تحریم حساب‌های هلال احمر اقدام جنایتکارانه استکبار جهانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود:دلسوزی آمریکا برای سیل زدگان ایران در مقابل افزایش چالش‌های و تحریم‌ها ادعایی خنده دار است.

وی بیان کرد: ادعای دلسوزی آمریکا برای سیل زدگان ایران، بی اساس و دروغین است، زیرا در شرایطی که مردم ایران گرفتار سیل بودند، استکبار جهانی تیر‌های خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی روانه ایران کرد.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر پیشگیری از خسارت‌ها با لایروبی، حفظ حریم رودخانه‌ها و جنگل‌ها، به درس‌هایی که سیل به همه آموخت اشاره و تصریح کرد: سیل اخیر وحدت و همدلی مردم را به نمایش گذاشت و دشمنی دشمنان را به ملت ایران ثابت کرد.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و مردم گفت: سیل شور کمک رسانی ملت ایران به سیل زدگان را نشان داد و مسئولان در این شرایط حساس باید در حل مشکلات و جبران خسارت‌های وارد شده به مردم با دقت بیشتری اقدام کنند.

وی با اشاره به دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب در عید مبعث، بیان کرد: ملت ایران در طول چهل سال گذشته با روحیه استکبار ستیزی و وحدت در مقابل استکبار ایستاده و همچنان با همین اراده به حرکت خود ادامه می‌دهد.

خطیب نماز جمعه بوشهر در آستانه سوم شعبان روز پاسدار، گفت: امام حسین (ع) در راه حفظ و پاسداری از دین گام برداشتند و امروز نیز هرکسی که در راه عزت دین اسلام گام بردارد پاسدار به شمار می‌آید.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: پاسداران در راه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریم‌ها نقش بسزایی داشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات