خبرهای داغ:
عضو گروه تفحص در گفتگو با خبرنگار بسیج در شلمچه بیان کرد: شهید گمنامی که هویتش معلوم نبود با پنج صلوات هویتش فاش شد و تعجب همگان را برانگیخت.
کد خبر: ۹۱۲۳۹۹۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

حمید مختاری پرستار و عضو کادر پزشکی راهیان نور که در گذشته عضو تفحص شهدا بوده است در گفتگو با خبرنگار بسیج در شلمچه گفت: شهدا اسرار عالم هستی هستند که سالها فراتر از زمان حرکت می کنند و همانگونه که امام حسین (ع) فراتر از همه دوران ها درخشیدند و تا ابد رازی بر قلب انسانهای آزاده دنیا ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در گروه تفحص کار می کردم و هرچقدر کار می کردیم به نتیجه نمی رسیدیم تا اینکه در یک تفحص تعدادی شهید تفحص شدند اما یکی از شهدا هربار از اعزام به تهران باز می ماند علاقه شدیدی به این شهید پیدا کرده بودیم.

مختاری در ادامه تصریح کرد: علاقه من بهاین شهید طوری بود که هربار او را در آغوش می گرفتم. یک روز تصمیم گرفتم در اولین فرصت این شهید را اعزام کنیم تا در تهران مراحل شناسایی انجام شود اما باز هم نتوانستیم و به طرز معجزه آسایی جاماند.

وی گفت: پیرمردی نزد یگانهای مجاور کار می کرد، داستان شهید را برایش بازگو کردیم که گفت؛ چرا برایش پنج صلوات نفرستادید، گفتیم هویتش معلوم نیست، همگی شروع به فرستادن پنج صلوات کردیم و در حالی که گل و خاک را از صورتش پاک می کردیم امکان تخریب بخشی از جمجه اش وجود داشت که با برداشته شدن تکه استخوان از جمجه اش پلاک شهید در میان گل و لای پیدا شد و با استعلام از مرکز هویت وی مشخص شد و نماز برگزار شد. وقتی شهید را بردند تا مدتها احساس تنهایی می کردم، قسمت دوم مصاحبه تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.
1002/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها